Gäst Postat 16 juni 2012 Postat 16 juni 2012 (redigerat) Hej! Jag är ute efter sample bibliotek med tajta trumljud för Indie Rock. Lyssna på Two Door Cinema Club och Foster The People, då vet ni vad för sorts ljud jag är ute efter! Alla tips & tricks är välkomna då jag är alldeles ny till genren. Redigerat 16 juni 2012 av Tomas Bykowski
Claes Holmerup Postat 16 juni 2012 Postat 16 juni 2012 Kanske Fab Four eller Ministry Of Rock från EastWest...?
Gäst Postat 16 juni 2012 Postat 16 juni 2012 Ser nice ut! Men jag är mer ute efter sample packs med wav audio filer, som Vengeance! 🙂
Claes Holmerup Postat 16 juni 2012 Postat 16 juni 2012 EastWest-biblioteken är ju precis vad du frågade efter. Player ingår, så det är bara att tuta och köra... 🙂 Vengeance? Är det loop-bibliotek du är ute efter då eller...? I så fall är det kanske bättre att ändra i rubriken så att det står att du söker loop-bibliotek, så blir det nog lättare att få relevanta svar...
Gäst Postat 16 juni 2012 Postat 16 juni 2012 Vengeance är inte bara loops, mycket bra one shots också! Men tack för svaret! Mycket uppskattat, ska testa! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.