rockstone Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 Hej! Vad är det för skillnad på adam a7x och adam a7x b-stock? B-stock verkar va ca 500kr billigare på thomman men vad är skilnaden?
wellness music Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 B-stock är varor som tagits i retur vilket betyder bruten originalförpackning och ev. nån repa eller så om man har osis. 2
CHAE Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 B-stock är varor som tagits i retur vilket betyder bruten originalförpackning och ev. nån repa eller så om man har osis. ...eller ännu värre om man har riktig otur. Finns några trådar om detta här på forumet. Vänligen, CHAE
Die Hard (oregistrerad) Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 Jäpp att man köper nya och får begagnade istället. Hänt flera tydligen.
CHAE Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 (redigerat) Jäpp att man köper nya och får begagnade istället. Hänt flera tydligen. Jäpp 😏 @rockstone; hade jag varit du så hade jag betalat den där femhunkan och vetat att jag åtminstone fått nya A7X. Vänligen, CHAE Redigerat 10 juni 2012 av CHAE
wellness music Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 ...eller ännu värre om man har riktig otur. Finns några trådar om detta här på forumet. Vänligen, CHAE Just ja, hade förträngt det.. Man kan väl egentligen jämföra B-stock med "demoex" kanske?
Neosus Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 ...och passa dej för thomann. Finns ingen anledning att handla därifrån nu för tiden.. Svenska musikaffärer matchar priserna rätt så bra nu. 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.