TriggerJanne Postat 23 april 2012 Dela Postat 23 april 2012 Hej, jag köpte en gitarr för typ 10 år sedan som heter "Classic 38". De sa att den var handgjord i Schweiz. Alltid undrat om "Classic 38" är märket eller om det är något annat? Tjo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EQ_krav Postat 23 april 2012 Dela Postat 23 april 2012 Säker på att det inte är en 38" akustisk gitarr? en klassisk gitarr alltså. Har iallafall aldrig hört talats om märket du beskriver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TriggerJanne Postat 23 april 2012 Trådstartare Dela Postat 23 april 2012 ja det är det ju säkert. men NÅT märke borde ju gitarren ha tycker man.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stegrarn Postat 23 april 2012 Dela Postat 23 april 2012 Handgjord i Schweiz är nog dessvärre bara att glömma, Classic 38 var en billig kinesisk gitarr för under 1000-lappen om inte jag minns fel. Och jag tror faktiskt att märket var just Classic 38.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.