oioioi Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Som nybliven forumpensionär vill jag härmed tacka de närmast sörjande för att ni stått ut med mig, mina dumma frågor och dåliga svar. Som tack för min tid här vill jag visa några av mina källor til inspiration:
oioioi Postat 24 februari 2012 Trådstartare Postat 24 februari 2012 Så lätt blir ni inte av med mig. Jag ska fortsätta förpesta tillvaron här ett tag till.
CHAE Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 (redigerat) [...] Jag ska fortsätta förpesta tillvaron här ett tag till. Jag också 🙂 Grattis förresten Vänligen, CHAE Redigerat 24 februari 2012 av CHAE
therocker Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 Ojojoj! Va det därför kungahuset sköt salut?
Jetblack Postat 25 februari 2012 Postat 25 februari 2012 Grattis! (Själv fyller jag också snart 1000 inlägg. Ska fira det genom att reta upp ännu fler än dem jag redan hunnit reta upp...)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.