Myrli Postat 25 februari 2005 Dela Postat 25 februari 2005 (redigerat) borta Redigerat 14 april 2006 av Myrli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Welcome you son of blues! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Hej, hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Hejsan Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Välkommen hit Myrli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Blues är aldrig fel 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 26 februari 2005 Dela Postat 26 februari 2005 Mycket välkommen 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 februari 2005 Dela Postat 27 februari 2005 Skickar du med en tub salva att smörja öronen med så är jag nöjd... Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 28 februari 2005 Dela Postat 28 februari 2005 HejHej 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 30 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 30 mars 2006 Jag släppte min Kristna lovsångs skiva i december. Nu lägger jag ut alla låtarna. Bara att tanka. En av mina låtar som heter En Dag ligger denna vecka på Crossnetflows webradio topplista. placering just nu 1:a plats. Alla låtarna från skivan Abba Fader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 30 mars 2006 Dela Postat 30 mars 2006 Jag släppte min Kristna lovsångs skiva i december.Nu lägger jag ut alla låtarna. Bara att tanka. En av mina låtar som heter En Dag ligger denna vecka på Crossnetflows webradio topplista. placering just nu 1:a plats. Alla låtarna från skivan Abba Fader Kalasfint initiativ.... Inte för att jag är så mycket för kristna texter och så men blues kan man lyssna på utan att höra vad dom säger... 😏 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 4 april 2006 Trådstartare Dela Postat 4 april 2006 Jag släppte min Kristna lovsångs skiva i december.Nu lägger jag ut alla låtarna. Bara att tanka. En av mina låtar som heter En Dag ligger denna vecka på Crossnetflows webradio topplista. placering just nu 1:a plats. Alla låtarna från skivan Abba Fader Kalasfint initiativ.... Inte för att jag är så mycket för kristna texter och så men blues kan man lyssna på utan att höra vad dom säger... 🙂 🙂 Yeah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Gitt gött! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 (redigerat) Stinkey, denton, punkrockdude, Linus, lavrell och Håkan Ekberg; Varför hälsar ni Anders välkommen?! Han snackar ju om sina låtar! 🙂😎😠 Redigerat 4 april 2006 av Thimmie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 4 april 2006 Trådstartare Dela Postat 4 april 2006 Stinkey, denton, punkrockdude, Linus, lavrell och Håkan Ekberg; Varför hälsar ni Anders välkommen?! Han snackar ju om sina låtar! 🙂😎😠 För att jag återanvände en tråd jag startade för länge sen. //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 april 2006 Dela Postat 4 april 2006 Stinkey, denton, punkrockdude, Linus, lavrell och Håkan Ekberg; Varför hälsar ni Anders välkommen?! Han snackar ju om sina låtar! 😕 😏 😄 För att jag återanvände en tråd jag startade för länge sen. //Anders Hahaha! Så sparsam du är! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 april 2006 Dela Postat 5 april 2006 Tjosan! Ta en stol o sätt dig i soffan!😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.