spaceman Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 I höst sätter showen, eländet, komedin Idol igång igen på TV4... Undrar vad det är för kunnig jury denna gång som ska avgöra ? http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmed...p?version=42668
Fredster Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Å andra sidan är IDOL ljusår bättre än alla andra jävla skitdockusåpor som går på kvällarna. Så jag tar hellre bort dom i programutbudet!! Säga vad man vill om IDOL men det fanns ju en del som kunde sjunga faktiskt.....
moberg2236 Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 jag tycker ju idol var bra.. Man fick se det vettiga d.v.s sången och tävlingsmomentet. Och slapp se deras toa vanor och gräl.. mycket bra jämfört med allt annat som kallar sig dokusåpa.
wonderboy Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Juryn skall, enligt Aftonbladet igår, var densamma. Vänta Er nya högtidsstunder!
L.C Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 Det var i alla fall bra att höra. Lär finnas många kvar som behöver plockas ner på jorden.
bolt Postat 24 februari 2005 Postat 24 februari 2005 släng tvn och läs en bok, det får man ut mer av än allt som går på tv tillsammans!
moberg2236 Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 släng tvn och läs en bok, det får man ut mer av än allt som går på tv tillsammans! släng boken och kliv aldrig mer upp ur sänge. släng sängen o.s.v.
tomazopantera Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Vaddå, det är bara frågan om bra televison.. Vem kommer inte ihåg underbare Eddie? ; jag heter faktiskt Eddie, jag har skrivit detta själv....
Fredrix Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Vaddå, det är bara frågan om bra televison.. Vem kommer inte ihåg underbare Eddie? ; jag heter faktiskt Eddie, jag har skrivit detta själv.... Haha så jädra klockren kille 🙂
Fredster Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Vaddå, det är bara frågan om bra televison.. Vem kommer inte ihåg underbare Eddie? ; jag heter faktiskt Eddie, jag har skrivit detta själv.... med papper o penna
wonderboy Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 släng tvn och läs en bok, det får man ut mer av än allt som går på tv tillsammans! Då har Du missat mycket! De senaste två avsnitten av Club Goa har slagit det mesta jag sett i dokusåpaväg och, faktiskt, i TV överhuvudtaget. Igår var det premiär för Nalles Show. Jugge hade fixat alla tidskoder, ljusrigg, PA och pyroteknik. Farmen-Blondie skötte discoanläggningen. Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-. Jag säger bara en sak: Kommer det i repris i hlegen så måste Ni titta. Det var något av det mest lärorika och upplyftande som någonsin visats upp.
The Mr Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Kan glatt erkänna att jag tänker delta i årets audition! The Mr...
JamaicaMan (oregistrerad) Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Kan glatt erkänna att jag tänker delta i årets audition! The Mr... Lycka till!
Mr Keys Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-. Jag har också reagerat lite på priserna på hans kläder han använder där nere...och tror han menar deras valuta, så det blir långt ifrån 150.000 SEK....! Ingen jävla aning om vad det blir, men några tusenlappar eller så kanske....
nkai Postat 25 februari 2005 Postat 25 februari 2005 Då har Du missat mycket! De senaste två avsnitten av Club Goa har slagit det mesta jag sett i dokusåpaväg och, faktiskt, i TV överhuvudtaget. Igår var det premiär för Nalles Show. Jugge hade fixat alla tidskoder, ljusrigg, PA och pyroteknik. Farmen-Blondie skötte discoanläggningen. Nalle själv gjorde grand entré i nåt slags kaftan som han påstår kostar 150 000:-.Jag säger bara en sak: Kommer det i repris i hlegen så måste Ni titta. Det var något av det mest lärorika och upplyftande som någonsin visats upp. Jag kan skriva under på att Nalles premiär av sin show som kostat åtskilliga tusen kronor av produktionsbolagets pengar nog kan nomineras till årets kulturella höjdpunkt. 🙂🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.