Johan Brynte Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 NÀr jag kör min beat i FL studio sÄ repeterar den inte efter sitt slut. Och nÀr jag ska exportera sÄ eporterar den hur lÄngt som hellst skulle ta flera timmer hur kan jag fixa denna instÀllning tack pÄ förhand.
Hjorten Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Du skriver rÀtt förvirrat sÄ jag hÀnger inte riktigt med, men har du lagt ditt beat/pattern i playlisten?
Johan Brynte Postat 16 november 2011 TrÄdstartare Postat 16 november 2011 hajar inte riktigt. Men mitt problem Àr följande. NÀr jag trycker pÄ play sÄ spelar den hela FL studio ut. Och nÀr jag ska exportera sÄ exporterar den hella FL ut ocksÄ. Tex flera timmars spelning. NÄgot e knas. Jag laddade ner en FLP och började bygga en lÄt ifrÄn den.
fishfriend (oregistrerad) Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 du har la rĂ„kat trycka dit en bar lĂ€ngst bort i slutet ? đ
Hjorten Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Jag skulle tro att fishfriend Àr nÄgot pÄ spÄren, eller sÄ har det lagts en timemarker lÄngt bort som du inte flyttat pÄ (eller sÄ har du rÄkat flytta den sjÀlv). Alternativt sÄ Àr det timemarkern som kukar ur det hela, och du bör sÄledes ta bort den.
Johan Brynte Postat 16 november 2011 TrÄdstartare Postat 16 november 2011 har kÄllat det Àr ingen bar helt skumt.
Hjorten Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Kan du spara hela filen som zipped loop package och lÀgga upp nÄnstans sÄ kan jag undersöka saken.
Hjorten Postat 16 november 2011 Postat 16 november 2011 Efter att ha fÄtt sett filen sÄ misstÀnker jag Ànnu mer timemarkern, se bild: http://i.imgur.com/0L0Fa.jpg Samtidigt sÄ lyckas jag inte Äterskapa ditt problem, eller sÄ har jag helt enkelt missuppfattat dig. NÄvÀl, flytta/ta bort timemarkern sÄ borde ditt problem förhoppningsvis lösa sig. Jag anvÀnder FL 10, vet inte vilken version du anvÀnder.
Nickeduvet Postat 21 november 2011 Postat 21 november 2011 varför inte bara markera den delen du vill spara ut? dvs dra lÀngst upp sÄ det blir rödmarkerat och sedan bara spara ut... dÄ kommer den bara att spara den delen du markerat..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.