Jump to content
Annons

Festival #39 - Vinnartråd


Matthew L

Recommended Posts

Efter en ganska jämn röstningsomgång kommer här resultatet vi alla väntat på (med hopp om att ha räknat rätt):

1. Vinnare med 20 poäng är bidrag nr 2 "Kommer fragment ihåg igår" av slejnard

2. På andraplatsen kommer, med 15 poäng, bidrag nr 1 "Move that fin" av flabb, carl cadello samt "en kille till men vet inte om han har ett konto på forumet" (flabb och carl cadello får utveckla det där själva)

Grattis slejnard till vinsten!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grattis Slej!

Och bra jobb av Metthew L, det är inte lätt när teman som blir framröstade inte verkar intressant ens för dom som röstat fram dom!?

Men festivalen har flutit på och hoppas på nya tag och lite mer tryck i nästa festival.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för gratulationerna! 🙂

Ska suga på karamellen ett tag innan jag kommer med ett nytt tema till nästa festival. Under tiden kan ni spåna fram förslag i den här tråden så kan jag ha de i beaktande...

Vad tror ni om att ha en paus till efter jul & nyår innan 40festivalsjubileet??

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man vill motivera folk tycker jag att det borde vara något enkelt. Ex. instrumental, 100% "midi", göra en låt av hushållsartiklar.

Helt enkelt, inte alltför svårt, otydligt eller tråkigt. Något intressant och motiverande!

Det skulle funka på mig i alla fall!

//Simon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag ju blivit av med all min makt som festivalgeneral 🙁 ( 😆) men det vore kanske en god idé att starta en ny tråd för att diskutera hur och när kommande festival ska ta form. Om diskussionen förs här i vinnartråden så kommer nog festivalen få ännu mindre uppmärksamhet.

Bara en tanke...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...