Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Gote sa: Pazo sa: Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 😄 Västerås? 😉😄 Hälsa föräldrarna... 😆 alltså...Varken han eller jag är från västerås 😄 Han pluggar där. Jag hälsar på för jag inte har något bättre för mig 😄 Vi kommer från aneby båda två 😛
Gote Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Pazo sa: Gote sa: Pazo sa: Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 😄 Västerås? 😄😄 Hälsa föräldrarna... 😆 alltså...Varken han eller jag är från västerås 😛 Han pluggar där. Jag hälsar på för jag inte har något bättre för mig 😄 Vi kommer från aneby båda två 😛 Menade mina föräldrar... 😉 De flyttade hemifrån för femton år sen... 😄
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Pazo sa: Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 🙂 Är du i Västerås nu?
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Linus sa: Pazo sa: Sådärja! nu slipper jag vara utan nån att festa med i uppsala !Jag drar till västerås å festar med en kompis 🙂 Är du i Västerås nu? jopp...vadårå?
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 🙂
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😄 OKey? 🙂
Linus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😄 OKey? 🙂 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😄
Neosus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Linus sa: Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😄 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Grahn sa: Linus sa: Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😄 😄 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄 Var det dej det handlade om Grahn?
Neosus Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Per_a_55 sa: Grahn sa: Linus sa: Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😮 OKey? 😮 😮 Glömde du humorn i Uppsala? 😮 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😮🙂😄 Var det dej det handlade om Grahn? Näe... 😄😮😄
Per_a_55 Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Grahn sa: Per_a_55 sa: Grahn sa: Linus sa: Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😆 OKey? 😲 😲 Glömde du humorn i Uppsala? 😆 Ja det gjorde jag! Eller vaddå? 😲😱 Var det dej det handlade om Grahn? Näe... 😱😆 Aha!
Pazo Postat 7 oktober 2005 Postat 7 oktober 2005 Linus sa: Pazo sa: Linus sa: Då är du ju i Gnällbältet! In i klagotråden och skriv! 😱 OKey? Glömde du humorn i Uppsala? 😱 ehm, hade faktiskt aldrig hört talats om nåt gnällbälte så...
mornel Postat 13 oktober 2005 Postat 13 oktober 2005 Linus sa: Per_a_55 sa: I morrn så! Nä nu så! Jippi!
dede Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 Vart ska jag beställa? Var det nån som undrade i en egen tråd? 😉
Linus Postat 14 oktober 2005 Postat 14 oktober 2005 k9 sa: I går var det torsdag! 🙂 ...och snart är det lördag. 😠
Pazo Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 k9 sa: I går var det torsdag! 😛 nej nej! Igår var de fredag! Fan va full jag är... 😛
Nexustwins Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Haha idag är det studie dag för mig (måndag) 😉🙂
Per_a_55 Postat 17 oktober 2005 Postat 17 oktober 2005 Hans sa: Hej! Nej, imorgon är det fredag! Jag kör på din linje!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.