Dj Schmuck Postat 15 september 2011 Postat 15 september 2011 hej, Har en Ibanez TS808 med Keeley Mod. Till pedalen kom en liten ström adapter sladd (ser ut som en 1/8" audio sladd typ). På Robert Keeley hemsida säger man att man bör använda en Ibanez AC109 adapter men när jag kollar på bilder på den verkar det som man inte kan byta ut toppen (som multi adapters med olika "munstycken"). Jag har en billig multi adapter men den funkar inte, så kör me batterier för tillfället vilket jag skulle vilja undvika. ngn som vet? tack
Claes Holmerup Postat 15 september 2011 Postat 15 september 2011 Du kan säkert hitta en lämplig nätdel på Kjell&Co, Clas Ohlson eller liknande. Förutom att kontakten förstås måste vara av rätt typ, så se till att det är rätt typ av spänning ut (AC eller DC), att spänningen (V) är precis samma som på originalet - och att strömkapaciteten (A) är MINST lika mycket som på originalet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.