Jump to content
Annons

Vittna för Michael Jackson


The Mr

Recommended Posts

Med risk för att bli hängd igen, men jag kunde inte hålla mig... 🙂

På aftonbladets hemsida står det om kändisar som vittnar för Mäkel Jäjkson. Det man kan tänka sig att dessa vittnen kan säga är: "Jag kan på heder och samvete säga att jag inte sett MJ göra något sådant mot barn"

De kändisar som ställer upp för MJ är: Kobe bryant, Diana Ross, Elisabeth Taylor & Stevie Wonder... 🙁

😄😄😄

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

Jaha, grattis till att besitta det oändliga mått av kvickhet som krävs för att skämta om att Stevie Wonder är blind.

----> Och inte är det väl så himla farligt att bjuda småpojkar på sprit?

Redigerat av nattvaktaren
Link to comment
Dela på andra sajter

instämmer med MusicGene.. har de inte sett nått så.. 😄

då återstår ju iofs frågan om de kanske sätt något men inte förstått... 🙂

eller det kanske är så att de har förträngt det de sett? 😠 (gud så svagt 😉 )

oavsett är de säkert underbara män i skor allihopa, och de tycker säkert lika mycket om barn som mischel jaccckosnov.. 😆

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, grattis till att besitta det oändliga mått av kvickhet som krävs för att skämta om att Stevie Wonder är blind.

----> Och inte är det väl så himla farligt att bjuda småpojkar på sprit?

Ha ha ha, som jag trodde så retade det någon. Tillåt mig le åt dina konstant pessimistiska inlägg, livet är lite trist just nu va??? 🙂

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Ha ha ha, som jag trodde så retade det någon.

Ha ha ha, som jag trodde så fattade du inte min invändning.

Att skoja om Stevie Wonders handikapp är lika kreativt som att dra vitsar om Bellman - en barngrej helt enkelt. Dina äppelkindade skämt retar mig lika lite som fisar i badkaret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, ray charles skojade ju själv ju själv om sin blindhet. Finns nån film där nån blir påkörd och skriker åt föraren: "Hur fan kör du! Är du blind!" och ut kommer ray charles och säger "Ja, faktiskt"

Annars skall de nog vittna om hans karaktär inte vad han gör i sängkammaren på nätterna.

De frågade Jacksons syrra om hurvida anklagelserna var sanna eller inte och hon svarade "Tja, hur normalt är det att sova med barn?"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...