Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

"men, en annan av mina regler är att jag aldrig skulle vilja ha en trekant om det fanns känslor inblandade alls, så du är körd i vilket fall :$"

Whew, boy! Nu går det bra. 😄

Postat (redigerat)

Det roliga är att jag automatiskt skapar en monolog när jag skriver Hej. xD

Folk snackar om nytt utseende på fisbook... Äre bara vissa som har fått det? 😕

Yessss. Igge jeg heler dock.

Redigerat av Memphis
Postat

Ohoj Längsta!

Arrrrh; hissa mesanen, skrubba däcket och slakta kölsvinet!

Postat

Biljett bokad till Malung.

Eller ja, Borlänge. Men målet är Malung.

Va gott! 😄

Ohoj Längsta!

Arrrrh; hissa mesanen, skrubba däcket och slakta kölsvinet!

Eh.. w00t! 😳

😆

Postat

Buttman!

Hmm, är Buttman den där tjommen som tar en rövare, åker ända ut till Bakgrunden och fångar sig några stjärtfenor? 😕

Postat

Hmm, är Buttman den där tjommen som tar en rövare, åker ända ut till Bakgrunden och fångar sig några stjärtfenor? 😕

Jag hade en McDonalds-figur som maskot när jag spelade i Purify. Han försvann när lirade på en MC-klubb. Antagligen var det nån hög MC-knutte som kidnappade honom. 🙁

Postat

helvete, kom på att det syns på fejjan att jag lyssnar på den. 😆 :lol:

Detta hatar jag att allt man gör ska synas på facebook.

VARFÖR??? 😠 :angry:

Postat

Jaja, det har varit värre. 😛 För nån dags sen lyssnade jag på M.bop (eller vad fan den heter) och blev nästan kickad ur bandet. xD

Postat

Jaja, det har varit värre. 😛 För nån dags sen lyssnade jag på M.bop (eller vad fan den heter) och blev nästan kickad ur bandet. xD

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.