Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vinnare och enda bidragslÀmnare för festival nr 36 Àr Hellfog! Detta Àr inte bara en vinnartrÄd utan en hyllningstrÄd till dig som ser till att kÀmpa för festivalens fortlevnad.

Nu lÀmnas stafettpinnen över och jag hoppas att detta va sista gÄngen det blev sÄhÀr pÄ en festival, surt bara att det blev nÀr jag va ansvarig, men vi kanske alla lÀrt oss nÄgot av detta, eller?

HÀr Àr bidraget med titeln dead by noon ( skrÀckfilm)

Stort grattis till Hellfog och grymt jobbat!

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
  • Gilla 2
Annons
Postat

Ha ha

Fan vad grymt, vÀldigt lÄngt frÄn vad jag sysslar med, men jag tycker det lÄter jÀvligt bra!!!

Way to go Hellfog!!

Mvh

Björn

Postat

RÀtt lÄt vann!

Eloge till Hellfog — inte bara för bidraget, utan Ă€ven för att ha fullbordat uppdraget!

(Burnie, du har mail!)

Postat

grattis! ska du bestÀmma nÀsta tema sjÀlv? det Àr ju vinnarens privilegium.

Postat

Tackar.

Kommer att lÀgga upp en trÄd dom kommande dagarna.

BestÀmmer sjÀlv vilket tema det blir, finns sÄ mÄnga förslag bland dom gammla trÄdarna att vÀlj ibland sÄ jag ser ingen mening med en ny spÄn trÄd.

• Gilla 3
Postat (redigerat)

BestÀmmer sjÀlv vilket tema det blir, finns sÄ mÄnga förslag bland dom gammla trÄdarna att vÀlj ibland sÄ jag ser ingen mening med en ny spÄn trÄd.

SÄja, bra initiativ, peka med hela handen!!!

Mvh

Björn

Redigerat av Burnie
Postat

Haha, dags för fransk baguettemusik nu? 😄

Grattis hellfog, har inte lyssnat Àn, gör det sÄ fort jag kan!

Postat (redigerat)

Ja fransk baguettemusik det vore nÄgot, tror inte det skulle bli sÄ populÀrt tema.

Edit: tror jag har det perfekta temat.

Redigerat av hellfog
Postat

dĂ„ vĂ€ntar vi pĂ„ nĂ€sta festival trĂ„d och vad det blir för spĂ€nnande tema! 😄

Postat

Var ju tur att jag inte hann göra fĂ€rdig mina andra lĂ„t ocksĂ„ dĂ„ hade fĂ„tt tĂ€vla mot mig sjĂ€lv 😄

• Gilla 1
drloop (oregistrerad)
Postat

Grattis!

Postat

Grattis, bra lÄt & snyggt jobbat!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.