Anders F Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 (redigerat) Vinnare och enda bidragslÀmnare för festival nr 36 Àr Hellfog! Detta Àr inte bara en vinnartrÄd utan en hyllningstrÄd till dig som ser till att kÀmpa för festivalens fortlevnad. Nu lÀmnas stafettpinnen över och jag hoppas att detta va sista gÄngen det blev sÄhÀr pÄ en festival, surt bara att det blev nÀr jag va ansvarig, men vi kanske alla lÀrt oss nÄgot av detta, eller? HÀr Àr bidraget med titeln dead by noon ( skrÀckfilm) Your browser does not support the HTML5 audio tag Stort grattis till Hellfog och grymt jobbat! MVH Anders Redigerat 2 april 2011 av Gizmozis 2
Burnie Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 Ha ha Fan vad grymt, vÀldigt lÄngt frÄn vad jag sysslar med, men jag tycker det lÄter jÀvligt bra!!! Way to go Hellfog!! Mvh Björn
Valle Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 RĂ€tt lĂ„t vann! Eloge till Hellfog â inte bara för bidraget, utan Ă€ven för att ha fullbordat uppdraget! (Burnie, du har mail!)
sixties Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 grattis! ska du bestÀmma nÀsta tema sjÀlv? det Àr ju vinnarens privilegium.
hellfog Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 Tackar. Kommer att lÀgga upp en trÄd dom kommande dagarna. BestÀmmer sjÀlv vilket tema det blir, finns sÄ mÄnga förslag bland dom gammla trÄdarna att vÀlj ibland sÄ jag ser ingen mening med en ny spÄn trÄd. 3
Burnie Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 (redigerat) BestÀmmer sjÀlv vilket tema det blir, finns sÄ mÄnga förslag bland dom gammla trÄdarna att vÀlj ibland sÄ jag ser ingen mening med en ny spÄn trÄd. SÄja, bra initiativ, peka med hela handen!!! Mvh Björn Redigerat 2 april 2011 av Burnie
therocker Postat 2 april 2011 Postat 2 april 2011 Haha, dags för fransk baguettemusik nu? đ Grattis hellfog, har inte lyssnat Ă€n, gör det sĂ„ fort jag kan!
hellfog Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 (redigerat) Ja fransk baguettemusik det vore nÄgot, tror inte det skulle bli sÄ populÀrt tema. Edit: tror jag har det perfekta temat. Redigerat 3 april 2011 av hellfog
sixties Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 dĂ„ vĂ€ntar vi pĂ„ nĂ€sta festival trĂ„d och vad det blir för spĂ€nnande tema! đ
hellfog Postat 3 april 2011 Postat 3 april 2011 Var ju tur att jag inte hann göra fĂ€rdig mina andra lĂ„t ocksĂ„ dĂ„ hade fĂ„tt tĂ€vla mot mig sjĂ€lv đ 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.