Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu blire fika! 😄

Där sa du något, Greijhn! Jag visste att det var någonting som fattades.

Fika

😑

Postat

6 av 13 blev godkända.

Wooo bara 6 st 😮 Dåså. Då blir det mer sommarskola för dem och mer jobb till dig? 🙂

Postat

Wooo bara 6 st 😮 Dåså. Då blir det mer sommarskola för dem och mer jobb till dig? 🙂

Jag tycker det var rätt bra procent ändå! Nja, jag tror de får leva med sitt IG eller gå på komvux eller nåt.

Postat

Är Memphan helt död efter helgen med svärisarna? 😉

Postat

Jag e trött! Vad gör du chae?

Gå och lägg dig då.

Hemkommen från Hääääääääälmstaaa'. Gör inte alltför mycket. Softar mest och mixar lite trummor och bas till ett kompisprojekt som går av staplen nu i sommar.

Postat

Är Memphan helt död efter helgen med svärisarna? 😉

hähä, nädå. 😛 Har gått bra. Har blivit godkänd som hennes karl. 😄

Postat

hähä, nädå. 😛 Har gått bra. Har blivit godkänd som hennes karl. 😄

Phew! 😉 Var det frågan om någon typ av initiationsrit typ bryta arm, skojboxas eller släpa hem en hand-dödad hjort från skogen?

Postat (redigerat)

Gå och lägg dig då.

Hemkommen från Hääääääääälmstaaa'. Gör inte alltför mycket. Softar mest och mixar lite trummor och bas till ett kompisprojekt som går av staplen nu i sommar.

soft!

Nä inte sova! Försvinner hela dagen å så blir jag tvungen att käka frulle och käka käk tätt inpå varandra 😛

Redigerat av Pazo
Postat

soft!

Nä inte sova! Försvinner hela dagen å så blir jag tvungen att käka frulle och käka tätt inpå varandra 😛

Brunch (eller varför inte en liten liddag)? 😄

Postat

Phew! 😉 Var det frågan om någon typ av initiationsrit typ bryta arm, skojboxas eller släpa hem en hand-dödad hjort från skogen?

Det sistnämda faktiskt! 😮

😆

Inget sånt faktiskt. Jag e så grym så behövdes inte. ☺️

Postat

Jag e så grym så behövdes inte. ☺️

Slår man upp ordet "ödmjuk" så är det en bild på dig, Memphis

😑

😄

Postat

soft!

Nä inte sova! Försvinner hela dagen å så blir jag tvungen att käka frulle och käka käk tätt inpå varandra 😛

"käka käk" 😆

Postat

"käka käk" 😆

Orka att du fick med båda! 😄

Nä asså käka käk måste man ju ändå! Och frulle måste man ju också för man är ju hungrig å sugen nu! 😛 Å inte kul å få dom för tätt inpå xD

Postat

"käka käk" 😆

Käka käk, dricka dricka och knarka knark. Det är livet.

Bajsa bajs kan man göra också om man är på det humöret.

Postat

Orka att du fick med båda! 😄

Nä asså käka käk måste man ju ändå! Och frulle måste man ju också för man är ju hungrig å sugen nu! 😛 Å inte kul å få dom för tätt inpå xD

i-have-no-idea-what-youre-talking-about-demotivational-poster-1214461396.jpg

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.