Jump to content
Annons

Min nya hemsida är äntligen uppe!


Gorlum

Recommended Posts

Hej alla forumiter!

Vill tipsa er om att jag nu har lagt upp min nya hemsida på www.markusljudochmusik.se 🥰

För den prylnördige finns en ordentlig pryllista (än så länge som pdf) och en del bilder på utrustningen i min lilla hemstudio 😊

Är verkligen nybörjare på allt vad webb och html heter så sidan är väldigt basic och kommer nog att vidareutvecklas med tiden.

Välkomna in!

Hälsningar/Gorlum

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hejsan

Kul att se.

Lite tips till "justering" så att det blir mer proffsigt...

...Mitt intryck var "vilken sladdhärva! / ormbo" om välkomstbilden. Dessutom ingen adress. Dessutom info om "Puffskydd" i utrustningslistan (jag kom på mig själv att jag inte tittade på resten av listan).

Hoppas att du lyckas bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Kul att se.

Lite tips till "justering" så att det blir mer proffsigt...

...Mitt intryck var "vilken sladdhärva! / ormbo" om välkomstbilden. Dessutom ingen adress. Dessutom info om "Puffskydd" i utrustningslistan (jag kom på mig själv att jag inte tittade på resten av listan).

Hoppas att du lyckas bra!

Tack för tipsen!

Ska försöka ta lite nya bilder och byta ut välkomstbilden mot en där det är lite mindre stökigt:)

Puffskydden som står i listan har jag såklart med för att jag har investerat i ett "lyxpuffskydd" från mikrofonen.se som jag är riktigt nöjd med 😊

Adressen kanske jag borde lägga upp under "om mig"?

Det blir nog till att fixa litegrann med sidan ikväll :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipsen!

Ska försöka ta lite nya bilder och byta ut välkomstbilden mot en där det är lite mindre stökigt:)

Puffskydden som står i listan har jag såklart med för att jag har investerat i ett "lyxpuffskydd" från mikrofonen.se som jag är riktigt nöjd med 😊

Adressen kanske jag borde lägga upp under "om mig"?

Det blir nog till att fixa litegrann med sidan ikväll :rolleyes:

Jag antar att alla proffsstudior har "lyxpuffskydd". Jag bara tänkte att om jag skrattade till så kanske andra gör det.

Du kanske ska sitta vänd mot kameran och ge ett förtroendeingivande leende.

Adressen kan dock locka inbrottstjyyyvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att alla proffsstudior har "lyxpuffskydd". Jag bara tänkte att om jag skrattade till så kanske andra gör det.

Du kanske ska sitta vänd mot kameran och ge ett förtroendeingivande leende.

Adressen kan dock locka inbrottstjyyyvar.

Hehe, ja, det är väl kanske lite väl nördigt att lista puffskyddet, det måste erkännas:)

Jag blev faktiskt helt paff över hur bra det där skyddet från mikrofonen hjälper mot puffar jämfört med mitt andra puffskydd från adk, det är som natt och dag tro´t eller ej:)

Men det var ju svindyrt också...

Nya bilder är på g, men inte uppe än!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser riktigt fint ut, enda ja tänkte på, är "om mig" står din favoritmat m.m men ingenting om vad du gör utöver arbete och vara i studion 🙂

Mvh

Finns det något annat att göra här i livet än att äta, sova och göra musik menar du alltså?

...kanske skulle fylla på lite mer där jepp 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla forumiter!

Vill tipsa er om att jag nu har lagt upp min nya hemsida på www.markusljudochmusik.se 🥰

För den prylnördige finns en ordentlig pryllista (än så länge som pdf) och en del bilder på utrustningen i min lilla hemstudio 😊

Är verkligen nybörjare på allt vad webb och html heter så sidan är väldigt basic och kommer nog att vidareutvecklas med tiden.

Välkomna in!

Hälsningar/Gorlum

hehe, fan vad gött med lite Shades Of Grey-reklam i ditt galleri!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

hehe, fan vad gött med lite Shades Of Grey-reklam i ditt galleri!!!!!!!!!

Jepp, lirade med dem under 2006:)

Det går bra för dem nu verkar det som, såg att de skulle ut på Turne i sydamerika har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp, lirade med dem under 2006:)

Det går bra för dem nu verkar det som, såg att de skulle ut på Turne i sydamerika har jag för mig.

jag har lirat med dom lite nu under våren jag med. får se hur det fortsätter. ja, dom var i mexico ett par veckor nyligen,

innan mitt inhopp dessvärre 😛

Hur har du det med trumprojekt nuförtiden? jag och martin har ett litet projekt som behöver kompetent slagverk 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har lirat med dom lite nu under våren jag med. får se hur det fortsätter. ja, dom var i mexico ett par veckor nyligen,

innan mitt inhopp dessvärre 😛

Hur har du det med trumprojekt nuförtiden? jag och martin har ett litet projekt som behöver kompetent slagverk 😉

Coolt!

Vilket instrument kör du då?

De är riktigt trevliga, fast jag lyckades nog tyvärr göra mig ovän med dem 2006 eftersom jag och brorsan (som hoppade in på bas och skrik) drog oss ur precis innan en turné i Ryssland/Vitryssland 😱

Jag är alltid peppad på att trumma såklart, vad är det för projekt?

Snacka om märkligt sammanträffande alltså!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har du det med trumprojekt nuförtiden? jag och martin har ett litet projekt som behöver kompetent slagverk 😉

Förresten, om du vill höra hur jag trummar nuförtiden så lyssna en sväng på mitt nya soloprojekt vettja :rolleyes:

http://soundcloud.com/markus-porsklev/sets/devaraja-khmer-empire/

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...