Jump to content
Annons

Presentation


Jee (oregistrerad)

Recommended Posts

Jee (oregistrerad)

Jag såg precis att man skulle göra en presentation innan man börjar ställa sina frågor här – så här kommer liten en kort snutt om mig... Verkar vara ett levande forum det här vilket är kul!

Spelar i två fasta band samt gör en del inhopp här och där som gitarrist. Främst spelar jag på min Takaminegitarr för jag tycker det låter finast med akustisk gitarr, men har också en Telecaster som jag plockar fram då och då. Har spelat en hel del live, vilket ju är kul som f-n, men gillar också att grotta in mig vid datorn och försöka få till "Den-Där-Låten!". Spelar och gillar soul, hip hop, jazz och pop.

Har en mobil studio (bärbar mac + externt ljudkort m.m) som jag kör Logic på, har byggt om en klädkammare hemma till en projektstudio. Där kan man spela in allt utom just trummor. Satte upp vågformad skumplast på väggarna, så ljudet blir torrt och bra.

Har gjort lite radio- och TV-reklam.

Håller just nu på att spela in material och letar väl främst efter en rappare i nuläget, det var i alla fall därför jag surfade in här 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...