Jump to content
Annons

Nya In-Ear


Life

Recommended Posts

Mina AKG k370 har gått sönder och jag lyckas inte laga dom så det blir till att införskaffa nya.

Antingen får det bli samma men jag känner att nu kanske jag kan passa på att uppgradera lite. (eftersom jag köpte k370 för ett år sedan.)

Klipsch Image S4i verkar vara en intressant lur.

Vilken skulle ni kört? Är Klipsch bättre än akg?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=344551,468696

Har ni andra tips på lurar runt 1000 kr?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ultimate Ears!!!

Något dyrare men väl värt det!

/Cruncharn'

Har du såna? Vilken modell?

Gjuter man dem efter örat? Jag har så smala hörselgångar att absolut ingen in-ear fått plats hittills. Det är lika smalt eller smalare som en Topz...

Vad kostar den bästa av dem, det är väl refernsmodellen?

Link to comment
Dela på andra sajter

från ca 1200:- för q-jays.. Fast jag har ett par D-jays som låter bra också.. Dom kostade 695:- för 1,5 år sen på Dustin.

Tips på någon speciell modell? Fanns ganska många såg jag.

Ser dyrt ut. Vad brukar priset ligga på?

Link to comment
Dela på andra sajter

från ca 1200:- för q-jays.. Fast jag har ett par D-jays som låter bra också.. Dom kostade 695:- för 1,5 år sen på Dustin.

Det blir nog lite väl dyrt. Känner att jag hellre lägger pengarna på bra heltäckande hörlurar än in-ear.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste missförstått dig.

Trodde det var in-ear du sökte.

Vad ska du använda lurarna till?

Piiiz!

/Crunch'

Jo det är in-ear jag söker. (glöm att jag skrev det där 😛)

lyssna på musik på stan/resor/jobbet

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast för tusenlappen får man inga supebra proffesionella inears.. D-jays som jag använder har en skön skumgummipropp som går "in i örat" och som dessutom dämpar omgivande ljud väldigt bra. Ultimate Ears är superbra och proffsiga men så kostar dom ca 10 000:- också.. rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast för tusenlappen får man inga supebra proffesionella inears.. D-jays som jag använder har en skön skumgummipropp som går "in i örat" och som dessutom dämpar omgivande ljud väldigt bra. Ultimate Ears är superbra och proffsiga men så kostar dom ca 10 000:- också.. rolleyes.gif

Ne det vet jag. Det jag försökte få fram här innan var att jag hellre lägger dom tusenlapparna på heltäckande hörlurar än in-ear.

Så lite billigare in-ear och lite dyrare heltäckande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...