Jump to content
Annons

HJÄLP! Kan inte panna, ändra volym eller någonting!


Terror

Recommended Posts

Hjälp 😮 Har råkat trycka på något, vad vet jag inte. Allt fungerar som det ska förutom mixern. Kan inte ändra volymen på olika spår, kan inte panna eller något liknande. Jag kan ta upp mixern, men den reagerar inte när jag trycker på den. Det är inget egentligt fel med Cubase, utan något måste ha låst sig.

Var inne på "key command" för att ändra snabbtangenten för "record", kan jag ha råkat sabbat något där?

Hjälp någon 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hjälp 😮 Har råkat trycka på något, vad vet jag inte. Allt fungerar som det ska förutom mixern. Kan inte ändra volymen på olika spår, kan inte panna eller något liknande. Jag kan ta upp mixern, men den reagerar inte när jag trycker på den. Det är inget egentligt fel med Cubase, utan något måste ha låst sig.

Var inne på "key command" för att ändra snabbtangenten för "record", kan jag ha råkat sabbat något där?

Hjälp någon 🙁

Rättar mig lite här, jag kan mute-a och liknande. Det som inte funkar är själva volymen och panningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det för fel?

Ingen aning, men jag återställde alla inställningar, och då funkar det. Så det måste funnits någon spärr eller någon iställning som sa att jag skall ratta volym och panning på något annat sätt än med musen, vad vet jag haha. Skönt att de funkar iaf, man va ju smått handikappad ett tag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...