Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag jobbar på en Secondhandaffär. för några dagar sen fick vi in en gitarr av märket EKO. Den såg ut som en vanlig billig-märkes kopia. men igår ringde 2 killar som fått nys på att gitarren kommit till butiken, den har inte ens varit ute till försäljning, så dom har fått veta från något annat håll än butiken. Dom är väldigt angelägna om att få första tjing på gitarren, jag undrar om det kan vara ett sentimentalt värde eller om gitarren faktiskt är värd några pengar.

Misstänker att det kan ha varit nån som har spelat på den någon gång eller att den är släktgods.

Modellen ser ut att vara från -60talet nån gång, och är faktiskt i uselt skick, halsen och kroppen har sprickor. färgen är typ cherry red Sunburst. Har ingen bild men lägger en länk här - http://www.fetishguitars.com/img/collector/des/29012.jpg

Kan någon som har koll kanske lämna ett förslag angående pris? eller värde, man vill ju ha nöjda kunder så priset kanske vi sätter sen 😄

Annons
Postat

Hej finns ett par här du kan ju maila dom.

Postat

Kollade ebay.. Där ligger de olika modellerna mellan 100-1200 $, så länge som jag orkade kolla.

Din modell såg jag inte till, men finns säkert där någonstans

Postat

Han ville se på bilder så jag gissar att det handlar om skicket just i mitt fall 🙂

förresten så var dom inte alls sega på att svara, det är bara jag som är seg på uppdateringen 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.