HaraldS (oregistrerad) Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 (redigerat) Har någon en förklaring till att när jag exporterar midifiler från PT kan inte PT läsa dem. När jag försöker importera dem igen syns de i browsern som skuggiga icke läsbara filer. De får heller inte något filtillägg till namnet utan benämns endast som "dokument" i fil-infon. Och det spelar ingen roll om jag väljer Single eller Multi-track Kan inte minnas att jag erfarit något liknande tidigare. Harald Mac Powerbook G4 OSX 10.3.7 002 rack PT 6.4 Redigerat 4 februari 2005 av HaraldS
aolsson Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Har någon en förklaring till att när jag exporterar midifiler från PT kan inte PT läsa dem. När jag försöker importera dem igen syns de i browsern som skuggiga icke läsbara filer. De får heller inte något filtillägg till namnet utan benämns endast som "dokument" i fil-infon. Och det spelar ingen roll om jag väljer Single eller Multi-trackKan inte minnas att jag erfarit något liknande tidigare. Harald Mac Powerbook G4 OSX 10.3.7 002 rack PT 6.4 Vilken browser är dom gråa i, Workspacen? Det finns inget stöd för drag and drop av midi filer från workspacen idag, bara sessions och ljudfiler typ..
HaraldS (oregistrerad) Postat 5 februari 2005 Postat 5 februari 2005 Problemet är löst. Av någon anledning skriver PT inte filnamnstillägget .mid. Men om jag lägger till det själv, antingen när jag skapar filen eller i efterhand, fungerar det.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.