BjornSilver Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Öppen för alla förslag från klassisk musik till electro
Lindeberg Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Tips: Var lite mer specifik - vad vill du göra? Och släng upp ett exempel på hur du låter, berätta om vad du gjort. Då tror jag du får många fler svar.
BjornSilver Posted February 4, 2005 Author Posted February 4, 2005 (edited) Tips: Var lite mer specifik - vad vill du göra?Och släng upp ett exempel på hur du låter, berätta om vad du gjort. Då tror jag du får många fler svar. Så här låter jag 😛 fast det är ju bara en av genresen... http://bjornsilver.sidan.nu E öppen för alla förslag även distans sammarbete... Edited February 4, 2005 by BjornSilver
Tokas Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Jag spelar afrikansk marimba, och skulle kunna hitta på något sammarbete. Lite extremt kanske, men du frågade om det. 😛
BjornSilver Posted February 4, 2005 Author Posted February 4, 2005 Jag spelar afrikansk marimba, och skulle kunna hitta på något sammarbete. Lite extremt kanske, men du frågade om det. 😛 hahaha ja man vet aldrig... 😎
Recommended Posts