Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag tÀnkte köpa en Arthuria analog midi-synth, men Àr rÀdd att ja luras av namnet "Analog" eller Àr den verkligen helt analog? för ja hatar anslagskÀnslighet?

Annons
Postat (redigerat)

Hej, jag tÀnkte köpa en Arthuria analog midi-synth, men Àr rÀdd att ja luras av namnet "Analog" eller Àr den verkligen helt analog? för ja hatar anslagskÀnslighet?

dags att reda ut lite. Arthuria har inga "analoga" synthar utan "virtuellt analoga" dvs de försöker lÄta och bete sig sÄ analogt som möjligt. AnslagskÀnslighet har ingenting att göra med om den Àr analog eller inte och gÄr i princip alltid att stÀnga av.

Vad Àr det för nÄgot du söker mer exakt?

Redigerat av max92
Postat

Arthuria Origin Àr ju hÄrdvara sÄ det beror pÄ vilken han syftar pÄ. Gissar vÀl dock att det Àr Analog Experience, och isf Àr ju hÄrdvaran endast en controller och sjÀlva synhten Àr mjukvara pÄ en dator.

• Gilla 1
Postat

Jaja, va inte sÄ petnoga. Jag menar Àr det semi-vÀgda tangenter eller icke anslagskÀnslit som Microkorg?

LĂ€nka till den synth du avser sĂ„ kanske du fĂ„r ett vettigt svar 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.