Jump to content
Annons

Jezper heter jag


Jezper

Recommended Posts

Hej allihop,

Jezper Söderlund heter jag. Har lÀst Studio som lösnummer hur lÀnge som helst, och spenderar ohÀlsosamt mycket tid pÄ nÀtet. DÀrför tyckte jag att man lika gÀrna ocksÄ kunde signa upp pÄ Studios forum.

Jag Àr dansmusikproducent under bl.a. artistnamnet Airbase och har slÀppt plattor i snart tio Är, med ett debutalbum som utkommer i dagarna. Jag har Àven jobbat som DJ i snart 15 Är och har rest jorden runt och lirat plattor pÄ allt frÄn de minsta till de absolut största klubbarna.

Jag Àr en riktigt Ableton-missionÀr och har under ett par Ärs tid postat Ableton-tutorials pÄ engelska pÄ Youtube. Alldeles nyligen började jag en svensk guide till hur man kommer igÄng med musikskapande, helt frÄn början utan förkunskaper. Vi fÄr se hur det gÄr.

Jag Àr kass pÄ hÄrdvara men desto bÀttre pÄ mjukvara, och fÄr vÀl kalla mig rent musikaliskt mer street smart Àn book smart.

Lite mer om mig:

www.jezper.se

www.airbasemusic.com

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
rankey (oregistrerad)

Vad kul att du signat upp hÀr nu!

Haha, har haft koll pĂ„ dig sedan dina tidiga mp3.com alias (Crimton?). Det var tider det. Och massor med bra musik har du gjort sen dess. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

producerzoombie (oregistrerad)

Tjena Jezsper, har sj byggt en hemma studio o leker runt med trance, dubstep o techno, har senaste 2 veckorna kollat in dina Ableton tutorials, verkligen bra...

Även lyssnat en hel del pĂ„ dig tidigare Ă„r,

Kul att du hittat hit...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...