Diwic Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 När jag öppnar ett visst gammalt projekt med SL 1.06 får jag följande fel: "Audio Engine System Error: Felaktig parameter" (om nu inte bildlänken funkar) Kul va? 😏 Jaja...behövde väl bara gnälla lite. Ska se om jag kan komma på vad det beror på, men det är lite irriterande eftersom det där felet dyker upp typ två gånger i sekunden - just när man har det där projektet öppnat. // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Troligtvis någon ändrad parameter som inte har någon motsvarighet i 'nya' motorn.. Har du uppdaterat till SL 2? Kanske är någon plug-in som kommit i kläm 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diwic Posted February 3, 2005 Author Share Posted February 3, 2005 Troligtvis någon ändrad parameter som inte har någon motsvarighet i 'nya' motorn.. Har du uppdaterat till SL 2? Nope...det är 1.06 som gäller. Men du har nog en poäng, för jag undrar om inte just det där projektet spelades in på Cubase VST en gång i tiden. Och så öppnade jag det från en CD-skiva (alltså, read-only), det kan kanske också ha betydelse. // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 (edited) Om du öppnade den från en CD-skiva och lagt över låten/filen på hårddisken.....kolla så filen inte är skrivskyddad Edited February 3, 2005 by demoniqus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts