Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har spelat itu min ena diskant till ALESIS M1 ACTIV MK2, och undrar om nÄgon kan tipsa mig om vilka jag kan sÀtta i dessa lÄdor (FÄr byta i bÄda)?

Musikbörsen gav mig svaret att det bara var att köpa nya monitorer(Vilket jag gjort, ADAM A7X gooooooo)...

Finns dÀr nÄgra tweeter pÄ thomann som skulle funka?

STAY FÅLL

Annons
Postat

Jag har spelat itu min ena diskant till ALESIS M1 ACTIV MK2, och undrar om nÄgon kan tipsa mig om vilka jag kan sÀtta i dessa lÄdor (FÄr byta i bÄda)?

Musikbörsen gav mig svaret att det bara var att köpa nya monitorer(Vilket jag gjort, ADAM A7X gooooooo)...

Finns dÀr nÄgra tweeter pÄ thomann som skulle funka?

STAY FÅLL

Musikbörsen ... 😛

Varför inte ringa till Luthman som sÀljer reservdelar till Alesis? Kan inte kosta mycket mer Àn 300 kr/st.

Postat

Tweetern finns pĂ„ olika sajter för ca 40-45dollar, till MK1 gick om pĂ„ ca 70 đŸ˜Č

Har du ingen anvÀndning av dem sÄ kanske det inte Àr jÀtte ekonomiskt att laga. Monitorerna brukar ligga ute för ca 1000:-paret pÄ blocket och vend vilket innebÀr att man efter prut och frakt kanske fÄr 700:- för dom.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.