Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allesammans!

Jag har precis kommit med i min första webcommunity. Jag heter Sten och bor i stockholm. Jag och tvÄ vÀnner brukar Äka ivÀg till en stuga i skogen och spela in under en helg. DÀrefter nedmastring pÄ min pc. Det har vi gjort ett par gÄnger. Oftare sitter jag sjÀlv eller med en kompis framför burken med cubase/wavelab och spelar. Det har vi pysslat med 3-4 Är. I början lÀt det rÀtt uselt men det senare Àr riktigt bra. Det usla Àr givetvis ej uppladdat. Om ni vill lyssna finns vi pÄ www.tremendo.se "HÀnder hÀr" och "Till dig" Àr rena pc-produktioner som spelades in för 2-3 Är sedan, resten Àr nytt och enbart mastrat pÄ pc'n.

Jag började min karriÀr som reggaebasist men numer allspelare. Det fÄr bli vad det blir helt enkelt.

Jag ser fram emot rolig och intressant lÀsning hÀr pÄ forumet. Kanske kan jag bidra med nÄgot men det fÄr framtiden utvisa.

/S

Annons
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Mycket vÀlkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.