Larsson Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 försöker fÄ en extern channel strip att funka som plugin i cubase5 har addat ett external fx-mono spÄr i vst connections och satt send till line3-ut pÄ ljudkortet och return till line3-in, nÀr jag lÀgger effekten pÄ ett spÄr sÄ blir det rundgÄng, Àven om det inte Àr ljud som spelas nÄgon som har en aning om vad jag kan ha missat?
Larsson Postat 19 oktober 2010 TrĂ„dstartare Postat 19 oktober 2010 jag hittade problemet sjĂ€lv det var en instĂ€llning pĂ„ ljudkortet sedan var saken biff Ă€ndrade frĂ„n konnekt mixer till daw 3+4 pĂ„ output sĂ„ gör man alltsĂ„ om man har TC Konnekt 24d tack för den hjĂ€lp jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att jag hade fĂ„tt iaf! đ
Claes Holmerup Postat 19 oktober 2010 Postat 19 oktober 2010 tack för den hjĂ€lp jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att jag hade fĂ„tt iaf! đ đ Genom att grotta med det sjĂ€lv, sĂ„ hjĂ€lper du sĂ€kert nĂ„gon annan som har brottats med samma problem, men som inte har vĂ„gat frĂ„ga... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.