Jump to content
Annons

NAMM 2005 bilder


tordA

Recommended Posts

Annons

Usch, jag blir verkligen illa berörd! Skriver vi år 2005, eller? Att bara utnyttja dem på det där viset! Att bara hänga ut dem med behagen väl synliga och deras formfulländade kroppar, usch! Jag blir fanimej illamående, någon borde reagera! Jag tycker det är dålig stil av Er andra att hålla på och raljera över det här! Skämmes på Er! Jag menar, vem som helst kan gå fram och fingra på deras halsar eller ta dem på "stallet". Förresten, såg Ni tjejerna framför gitarrerna? De var väl för söta?! 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

https://www.studio.se/index.php?showtopic=7854

svara på den frågan om ni kan

demonen, hacke och wondeboy får 4 av 5 möjliga gubbslemmspoäng

gubbslemspoäng, stavas det ju.

jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha här, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite väl plastiga ut, snarare än att vi höjer dem till skyarna. jag kan inte vara säker, men jag misstänker att musikkomponerande tjejer inte kommer speciellt bra överens med tjejerna på bilden ovan. 😄

men vi kan ju försöka med "ooohhh.. kolla bruuuudarnaa.. kolla p*ttarnaaaa...!! vill ****** !!" a la "bonniga benny" och se om det lockar hit fler tjejer. 😆

hwagang, knäpp mig på nosen om jag har fel.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)
Det kan finnas (några) fler kvinnor här än ni tror, alla annonserar inte sitt kön.

Det kan nog stämma.

Jag tror iaf att Nattvaktaren är en kvinna (Kanske Babben Larsson eller nån)

🙁

Ja, han är ju bra på att baka tårtor till Café Norrköping...

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha här, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite väl plastiga ut, snarare än att vi höjer dem till skyarna.

Varför ska man klanka ner på plastiga tjejer? De är väl lika mycket värda dem med? Det är insidan som räknas vet ni väl. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha här, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite väl plastiga ut, snarare än att vi höjer dem till skyarna.

Varför ska man klanka ner på plastiga tjejer? De är väl lika mycket värda dem med? Det är insidan som räknas vet ni väl. 😉

Jag sade inget om deras värde... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tror att den typen av tjejer vi egentligen vill ha här, skulle rent av vara lite nöjda över att vi tycker tjejerna ovan ser lite väl plastiga ut, snarare än att vi höjer dem till skyarna.

Varför ska man klanka ner på plastiga tjejer? De är väl lika mycket värda dem med? Det är insidan som räknas vet ni väl. :rolleyes:

Jag sade inget om deras värde... 🙂

Att säga " de ser lite väl bimbo aktiga ut " är ord som kan tolkas som en mindre värd person.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ber verkligen om ursäkt! Det var inte min mening att framstå som en som samlar "gubbslemspoäng"! Jag har aldrig fingrat på något stall utan att först uttryckligen bli ombedd därom! Jag kan inte förstå vem som varit inne och skrivit "mitt" inlägg. Jag misstänkte redan för länge sedan att någon kommit över mitt lösenord. Ni minns kanske när någon var näsvis mot Nattvaktaren, otroligt genant! Jag lovar att gå till botten med det här! När jag får tag i den som gjort det här så ska hon minsann få se!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan vad man blir köplysten...inte pga av brudarna men så j-la mycket prylar man skulle vilja ha till sin alldeles för undermåliga hemstudio...jag ska till Frankfurtmässan på vårkanten och hoppas att det bjuds på en del roliga saker där... Man önskar man kunde ha mer stålar 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...