TripMan Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 (redigerat) Ljudkort Nya Mbox Vs M-audio ProFire Octane Preamp. Vilket kort har bäst Preamp och vilket ljudkort låter bäst vid uppspelning. Mbox M-Audio Redigerat 4 oktober 2010 av TripMan
Glaskatten (oregistrerad) Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Ljudkort Nya Mbox Vs M-audio ProFire Octane Preamp. Vilket kort har bäst Preamp och vilket ljudkort låter bäst vid uppspelning. Det är nog rätt hugget som stucket men jag skulle rekommendera Mbox bl.a för dess inbyggda limiter...
TripMan Postat 4 oktober 2010 Trådstartare Postat 4 oktober 2010 Det är nog rätt hugget som stucket men jag skulle rekommendera Mbox bl.a för dess inbyggda limiter... Tycker du det är väl nägra tusen pris skillnad + att jag har en limiter jag är nöjd med. Vore kul att veta om det är någon som testat båda och hört någon ljud skillnad.
stratsvante Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 Den har ju precis kommit ut, finns inte i lager än på thomann så jag tror ingen riktigt vet än!
Glaskatten (oregistrerad) Postat 7 oktober 2010 Postat 7 oktober 2010 (redigerat) Tycker du det är väl nägra tusen pris skillnad + att jag har en limiter jag är nöjd med. Vore kul att veta om det är någon som testat båda och hört någon ljud skillnad. Det är ju lite mer än bara limitern som skiljer Mboxen har ju t.ex. en mer avancerad inbyggd DSP än M-Audio och kommer med Pro Tools mjukvara/pluggar.... Redigerat 7 oktober 2010 av Glaskatten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.