Memphis Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 snart blire kebab i pitabröd här när en polare kommer över. Ska bli fett gott.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 i want you to be my pleasure friend i wanna know what it's like to be with you
Overkill Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer. Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 (redigerat) Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare. Tycker visst vin är rätt gott. Sötsliskiga grejer är rätt äckligt. EDIT: Dessutom billigare än att köpa massa drinkar. Redigerat 23 oktober 2010 av Dingbats
Linus Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Nä men Beckfilmen är bra 😱 Tack för påminnelsen, jag såg ännu en av Huss-filmerna men har inte betygsatt på Filmtipset. Dingis, något speciellt du tänkte med cellist?
debatt Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer. Varför det, när det finns en massa litteratur i ämnet om vad som händer. 😆
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Dingis, något speciellt du tänkte med cellist? En som kan spela cello. Behöver en till ett projekt jag håller på med, kanske på en fem låtar eller nåt. Kommer inte börja spela in än på ett tag, så det är ingen stress.
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Varför det, när det finns en massa litteratur i ämnet om vad som händer. 😆 Ja, men den kommer jag ju inte kunna läsa när jag är full!
debatt Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag hade en lumparkompis som seriöst tyckte det var för dyrt att berusa sig när vi låg i lumpen, tror han hade familj och så också, så han sprang med huvet före in i väggen för att uppnå samma berusning som med starksprit. Det gick rätt bra faktiskt. 😄
Dingbats Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Jag ska ge mina barn namn som är helt omöjliga att både uttala och stava på engelska. Åslög och Örjan.
debatt Postat 23 oktober 2010 Postat 23 oktober 2010 Snippa är ett fint namn. Jag visste att det fanns de som heter så! 😳 Men heter det "klädesvaruhus" eller "klädvaruhus"?
Recommended Posts