Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.

Postat

Jag vill bli sjukt jävla full! Nån gång när jag är ensam hemma ska jag köpa en flaska vin och dricka upp helt själv och se vad som händer.

Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.

Postat (redigerat)

Men vin är ju inte så gott. Om målet är att bli full borde du istället dricka (enkla) drinkar eller groggar. Går myyycket lättare.

Tycker visst vin är rätt gott. Sötsliskiga grejer är rätt äckligt.

EDIT: Dessutom billigare än att köpa massa drinkar.

Redigerat av Dingbats
Postat

Nä men Beckfilmen är bra 😱

Tack för påminnelsen, jag såg ännu en av Huss-filmerna men har inte betygsatt på Filmtipset.

Dingis, något speciellt du tänkte med cellist?

Postat

Varför det, när det finns en massa litteratur i ämnet om vad som händer.

😆

Postat

Dingis, något speciellt du tänkte med cellist?

En som kan spela cello.

Behöver en till ett projekt jag håller på med, kanske på en fem låtar eller nåt. Kommer inte börja spela in än på ett tag, så det är ingen stress.

Postat

Varför det, när det finns en massa litteratur i ämnet om vad som händer.

😆

Ja, men den kommer jag ju inte kunna läsa när jag är full!

Postat

Jag hade en lumparkompis som seriöst tyckte det var för dyrt att berusa sig när vi låg i lumpen, tror han hade familj och så också, så han sprang med huvet före in i väggen för att uppnå samma berusning som med starksprit.

Det gick rätt bra faktiskt.

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.