debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Funderar på att lägga till två "Årets"-kategorier själv, men då blir jag säkert portad på livstid från Forumet. Det är en välbekant duo som förtjänar det och som tycks kunna skriva och göra vadsomhelst utan att bli avstängda eller prickade, medan många andra riskerar en massa så fort man svarar. "Årets mest ohjälpsamme idiot (som f.ö. kan vara ett stående pris till detta as)" & "Årets mest empatistörde individ" Det påminner f.ö. väldigt mycket om Flashback där vi finner de överlägset mest hjärnbefriade moderatorerna man kan tänka sig. När man gick till svars där med lite skarpa hederliga adjektiv och inte svordomar på översvämningar av könsord och invektiv mot en själv, fick man prickar fortare än fortast. Sen blev man portad. Imbecilla dårar. Kortlivat projekt. //:debatt
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Det gick snabbare att torka den blöta tvätten i min lägenhet än i torkrummet!! Nu har jag nämligen klockat bägge metoderna. Kommentar?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Mailjulkort betraktar jag som skräppost. Kunde nästan läsas som Maui... 😆
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Det påminner f.ö. väldigt mycket om Flashback där vi finner de överlägset mest hjärnbefriade moderatorerna man kan tänka sig. När man gick till svars där med lite skarpa hederliga adjektiv och inte svordomar på översvämningar av könsord och invektiv mot en själv, fick man prickar fortare än fortast. Sen blev man portad. Imbecilla dårar. Kortlivat projekt. //:debatt Har du hängt på Flashback?
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag tyckte det var väldigt träffande. Utveckla gärna. Detta om tvillingsjälar alltså. Är uppriktigt intresserad.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Det gick snabbare att torka den blöta tvätten i min lägenhet än i torkrummet!! Nu har jag nämligen klockat bägge metoderna. Kommentar? Anekdotisk bevisföring. Du måste ta hänsyn till yttre omständigheter och upprepa testet med olika kläder i olika väder.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Utveckla gärna. Detta om tvillingsjälar alltså. Är uppriktigt intresserad. Ja, inte nödvändigtvis att ni är lika varandra. Men ni skulle passa bra som bröder.
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Det gick snabbare att torka den blöta tvätten i min lägenhet än i torkrummet!! Nu har jag nämligen klockat bägge metoderna. Kommentar? Du verkar ha mycket tid över numera.
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Ja, inte nödvändigtvis att ni är lika varandra. Men ni skulle passa bra som bröder. Varför? Nu är jag ännu mer intresserad.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Varför? Nu är jag ännu mer intresserad. Det är en känsla jag får helt enkelt, precis som att Pazo skulle passa som kock och Grahn sitter på ett stort arv.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Har du hängt på Flashback? Bra länge sen. Världens pisställe.
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Pripps julöl anno 1828, Mörk och skummande frisk. Smakar väldigt bra, en lisa för själen. Vilan gjorde mig bättre till mods också. God jul forumvänner
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du verkar ha mycket tid över numera. Ja, det kanske kan tyckas så. Men att trycka ned knappen 2 plus 2 gånger på tidtagaruret är inte särskilt tidsödande. 😉
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Pripps julöl anno 1828, Mörk och skummande frisk. Smakar väldigt bra, en lisa för själen. Vilan gjorde mig bättre till mods också. God jul forumvänner Påminner om när jag snackade med en kille rätt nyligen som hela tiden använde ordet anno om år. Det blev förvirrande till slut.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Bra länge sen. Världens pisställe. Vissa forum är bra. Språk är kul men mycket skittrådar, film är bra, foto är bra, relationer och samlevnad är mycket blaj men mycket intressant också, osv.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du verkar ha mycket tid över numera. Medge att det ändå är rätt fantastiskt att jag har det så uttorkande hemma att det går snabbare i mina rum än i ett för torkning av tvätt avsett utrymme med ett jätteaggregat... 😲
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Vissa forum är bra. Språk är kul men mycket skittrådar, film är bra, foto är bra, relationer och samlevnad är mycket blaj men mycket intressant också, osv. Jag fick alltid prickar när jag använde mer än en smiley i ett inlägg och en prick så fort jag svarade på något i föregående inlägg som moderatorn inte tyckte hörde till ämnet (TROTS att den som skrivit föregående inlägg som jag svarade på, INTE fick en prick). Tänkte göra en tråd som handlade om ifall de där Satansasen till moderatorer på Flashback tävlade i hjärndödhet, men det hann jag aldrig.
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag fick alltid prickar när jag använde mer än en smiley i ett inlägg och en prick så fort jag svarade på något i föregående inlägg som moderatorn inte tyckte hörde till ämnet (TROTS att den som skrivit föregående inlägg som jag svarade på, INTE fick en prick). Tänkte göra en tråd som handlade om ifall de där Satansasen till moderatorer på Flashback tävlade i hjärndödhet, men det hann jag aldrig. Vilka forum skrev du i då?
SadamJR Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Medge att det ändå är rätt fantastiskt att jag har det så uttorkande hemma att det går snabbare i mina rum än i ett för torkning av tvätt avsett utrymme med ett jätteaggregat... 😲 Du kanske skulle skaffa en luftfuktare?
slejnard Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Påminner om när jag snackade med en kille rätt nyligen som hela tiden använde ordet anno om år. Det blev förvirrande till slut. Förlåt. Brygd sedan årtalet 1828. Själv är jag född någon gång på 1970-talet. 😄 ( ska vara övertydlig med dig hr debattör hädanefter;) ( kanske) )
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Du kanske skulle skaffa en luftfuktare? Jo jag har det ju. Tänk om jag inte hade haft det... 😏 Fast jag hängde ju kläderna i det rummet hemma där luftfuktaren INTE är placerad. Borde nog skaffa en dit också alltså, när jag inte vill torka kläder. Med dyblöta ulltröjor som droppade en aning och blöta jeans på elementen så höjdes luftfuktigheten inne gratis. 😆 Ska satsa på att torka mina grejer så hela vintern!!!!!!!!!!!!!
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Jag fick den jävla blomflugan till slut Vad fick du ge för den?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Förlåt. Brygd sedan årtalet 1828. Själv är jag född någon gång på 1970-talet. 😄 ( ska vara övertydlig med dig hr debattör hädanefter;) ( kanske) ) Nej, det behövs inte alls. Det vara bara lite märkligt att prata med en 23-åring här och höra honom använda ordet anno (ibland anno dazumal) titt som tätt. Rätt gôtt ord iofs. Bara förvirrande...
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Nej, det behövs inte alls. Det vara bara lite märkligt att prata med en 23-åring här och höra honom använda ordet anno (ibland anno dazumal) titt som tätt. Rätt gôtt ord iofs. Bara förvirrande... Hur står det till med matematiken?
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 (redigerat) Idag var jag hos optikern, men jag hade vridit bort dygnet helt så jag var vaken hela natten och gick dit kl 9. Såg inte ett skit på tavlan av trötthet, men han sa då att det spelar ingen roll - vi beställer vad du ska ha ändå. Att inte ha sovit påverkar bara prestationen (dvs vad du ser) och inte resultatet (dvs vad du ser), sa han. 🤪 Inte blev jag klokare av det. Hoppas jag får rätt styrka nu. Redigerat 22 december 2010 av debatt
Dingbats Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Idag var jag hos optikern, men jag hade vridit bort dygnet helt så jag var vaken hela natten och gick dit kl 9. Såg inte ett skit på tavlan av trötthet, men han sa då att det spelar ingen roll - vi beställer vad du ska ha ändå. Att inte ha sovit påverkar bara prestationen (dvs vad du ser) och inte resultatet (dvs vad du ser), sa han. 🤪 Inte blev jag klokare av det. Hoppas jag får rätt styrka nu. Optiker är ett helvete.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Hur står det till med matematiken? Vilken matematik? Med 23-åring avsåg jag killen jag pratade med irl. Och med "här" avsåg jag inom vår fastighet och inte i detta forum. Slejnard rules.
debatt Postat 22 december 2010 Postat 22 december 2010 Optiker är ett helvete. Jag venne (som Paz brukar skriva)... Han har jag haft sedan urminnes tider iaf. Men helt ärligt, jag kunde inte läsa på tavlan. Allt var liksom som en grå hinna. Han sa att det inte gör nåt för man får rätt värden ändå. Han kollade ju inte i en automatisk sån där makapär som ger värdena liksom... utan nu skulle det bygga på mina "ja" eller "nej"-svar, men jag sa mest "ingen skillnad" eller "nej, inget e bra". Herregud.
Recommended Posts