Dingbats Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 en lök på fel köl en lök som valde den breda vägen den lök som inte trodde att den dög den dök
Memphis Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Nästa bil jag köper blir en sånhär. 😑 Volvo S40N. 🥰 Kommer iofs dröja många år, men ändå. 😄
Memphis Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Fan va gött schema jag har nu ändå! Ledig alla Tisdagar fram till jul! 😄 Kommer iofs plugga, men ändå.
Memphis Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Sen finns ju dom som har en egenhet att avsluta alla sina meningar med "men ändå."
Dingbats Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 DEN LÖKEN SÖG ÅT SIG ALLT den vakade över sin öken som en hök ändå rök till slut dess livspöl från allt gick den löken till inget
Memphis Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Japp! Lökringar är lite äckligt. Nu ska pågen här sova! Heråj!
Pazo Postat 24 oktober 2010 Trådstartare Postat 24 oktober 2010 Vi fick ju rapspår av elsa idag till en rätt färdig låt vi hade. Slutade med att vi inte alls hade rapen på den låten utan typ gjorde en helt ny 😄
debatt Postat 24 oktober 2010 Postat 24 oktober 2010 Garants majsflingor, Falköpings Mejeriers lättmjölk, Eldorados blåbärssylt. = min mat
Emulator Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Tjo! Dragit frukost, nu iväg till jobbet. Hur funka the mic?
Pazo Postat 25 oktober 2010 Trådstartare Postat 25 oktober 2010 Tjo! Dragit frukost, nu iväg till jobbet. Hur funka the mic? Funka asbra! Skön stereobredd i den också! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Sen finns ju dom som har en egenhet att avsluta alla sina meningar med "men ändå." "Men ändå" är ett av min 8 årings favvisuttryck.
Overkill Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Har du barn asså Nä, men en åttaåring. Vad tror du 😛
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 snart finns jag inte längre Det gick åt helvete med bruttan?
debatt Postat 25 oktober 2010 Postat 25 oktober 2010 Jomensåatte... Idag fick jag klarhet i hantverksupplägget! Min anmälan hade kommit bort, men ändå inte... dvs. den hade gått med fax/mail/brev till en Fastighetsskötselfirma. Men jag fick reda på av dem idag att de bara har hand om spisar, kyl/frys o sånt. Så de har suttit på de andra tre ärenden också (kran/toa/vattenläcka) utan att göra något åt dem. De skyller på att förvaltningen ska ha skickat vidare de ärendena till en annan Fastighetsskötseln. Spisnissarna "kommer när de kommer". Och den andra vet jag inte alls när. Spisnissarna sa att de ringer innan, men att det är bra om jag är i närheten då. - Visst, det blir nog bra med det, sa jag idag skrattande och la på sedan. Minns förra gången, då ringde de och var utanför porten och undrade om jag kunde komma. Jajamen, ska bara plocka ihop en sak här och bege mig hem då, sa jag. Vilket jag gjorde - för inte fan var jag i stadsdelen precis. När jag tre timmar senare dök upp vid porten, så hade de åkt. "Konstigt". 😆
Recommended Posts