Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Last.fms topplista är värdelös.

Den ändrades förresten till svenska för mig automatiskt nyligen.

Ja, den känns ju så extremt random. Pendulum på plats 16 liksom. Njaa.

Och last fm envisas med att byta till svenska för mig också. Ruskigt störande.

Postat

De sålde mjöd ett tag på bolaget. Smakade vedervärdigt sött.

Humle jäst och vatten = öl är bättre. 😄

Jahaja va gö ni???

Jag svarar på ett inlägg på ett internetforum. 😑

Postat (redigerat)

Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳

EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏

Redigerat av Micke H
Postat

Såg ett YouTube-klipp på Reinfeldt. Läste första, mest populära kommentaren som sa något i stil med att vi borde stoppa invandringen för då skapas inte partier som SD. Bläddrade vidare, insåg vad jag höll på, och stängde tabben innan det var försent. 😳

EDIT: Gote och/eller Pico, jag såg inte klippet i sig PÅ Reinfeldts panna eller nåt liknande. 😏

😏

Postat

Jag antar att jag borde bli förolämpad för att du tror att jag skulle anmärka på nåt sånt, men det sorgliga är att jag är lite smickrad... 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.