Jump to content
Annons

Jag finns...


beat

Recommended Posts

Jag postar alltså finns jag?

Antar att det är så man ska se på ett forum...

Jag har kikat runt en del och lyssnat på en del demolåtar och tagit del av alla tips o kommentarer som ni alla ger. Tyckte att det kanske var dags att komma ut ur min garderob nu...

Jag har spelat i band de senaste 10 åren - mest pop men de senaste 3 mest ngn typ av elektronisk åt Dr&B hållet. Spelningar har varit sällsynta vilket till största delen beror på att jag/vi inte känt så stort behov av den delen - att göra låtarna (processen om man vill vara pretentiös för ett ögonblick) har varit det viktigaste. Sedan kan jag väl erkänna att min bekantskapskrets alltid får utstå (minst!) en genomlyssning av mina nya alster - vet inte om jag är ensam om den saken eller om det är fler som försöker få feedback på samma sätt? Nåja, räkna med att en del av mina prylar hamnar på demosidan 🙂

Jag försöker även göra låtar på egen hand och i olika hobbykonstellationer där även musikstilen kan variera kraftigt.

Till vardags är jag programmerare/webdesigner men så fort jag kan, byter jag skepnad och sparkar igång mina musikprogram. Spelar gitarr o bas och fuskar med keyboard dessutom kan det bli en och annan sånginsats om låten (läs tonarten) är den rätta.

Nämnde jag att jag har en tendens till att skriva långa meddelanden?

Jobbar på den ovanan... 😆

Tjing!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjing tebax! Välkommen hit, ser fram emot att höra dina alster. 😆

OK, finns en nu på demosidan (Crossroads)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...