swardh Postat 28 juli 2010 Postat 28 juli 2010 Jag har precis köpt en Novation 49sl mkII och för att styra mixern i reason genom den så måste mixern ligga i sequencern om jag fattar rätt. Men jag lyckas inte komma på hur man får dit den. Känns som att det borde vara lätt men tydligen är jag inte tillräckligt smart för att lista ut det så jag vänder mig till er. Någon som kan hjälpa mig med detta? Ola
Overkill Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Jag har precis köpt en Novation 49sl mkII och för att styra mixern i reason genom den så måste mixern ligga i sequencern om jag fattar rätt. Men jag lyckas inte komma på hur man får dit den. Känns som att det borde vara lätt men tydligen är jag inte tillräckligt smart för att lista ut det så jag vänder mig till er. Någon som kan hjälpa mig med detta? Ola Högerklicka på mixern och välj Create track for Mixer 1 så får du mixern i sequencern.
swardh Postat 30 juli 2010 Trådstartare Postat 30 juli 2010 Ja då var det så lätt som jag trodde det skulle vara. Tack så mycket
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.