Grune (oregistrerad) Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Hej! Grune här. Jag har en SONY TC-377 rullbandare som jag har problem med. Vid inspelning så gör VU-mätarna utslag som dom skall, men det blir inget inspelat, som man kan höra om man kopplar från line out till förstärkare. Jag vore mycket tacksam för tipps. M.V.H. Grune
Linus Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Ursäkta en möjligen dum fråga, men har du kollat att tonhuvudet/inspelningshuvudet lägger sig mot bandet när du trycker in Record-knapparna för både L och R?
Grune (oregistrerad) Postat 3 juli 2010 Postat 3 juli 2010 Tack för ditt tips, men bandet ligger emot inspelningshuvudet.
Grune (oregistrerad) Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Ny fråga om samma problem. Finns det fler säkringar än de tre som sitter vid kretskortet ?
hegobald Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Hej Grune! Här har du manualen till din rullbandare http://www.obsoletemedia.com/tapedecks/manuals/sonytc377/index.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.