debatt Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Nice är helt okej annars. Cannes blir jobbigt med filmfestivalsjippot varje år. Skulle du flytta dit för gott! Gamla Stan är trevlig där. Nu kommer ett program på TV4 jag ska se om Domedagssekten. He da!
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Tror jag får börja se på film vid tio snarare än elva i fortsättningen... har börjat känna mig allt tröttare på kvällarna och igår somnade jag nästan till filmen, som iofs inte var så himla bra ivf.
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Håller på att lära mig denna. 🤪 Har kommit 1 min. Riktigt lurig. 🤪 Men sjukt fin. 🥰
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Soft lir! Låter klurigt från ca 0:45. Han påminner om Slegnard! 😮 Min något äldre,fetare å flintare låtsasbror ☺️
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Soft lir! Låter klurigt från ca 0:45. Han påminner om Slegnard! 😮 Min något äldre,fetare å flintare låtsasbror ☺️ 😆😄 Ja, Vid 45sek börjar de roliga. 😮 Det är stämning E C D G B A D, capo på 5:te bandet över de 4 tjockaste strängarna. 🤪 Kommer nog inte kunna lära mig hela dock, den blir sjukt svår senare. 🙁
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 (redigerat) Bara inse det. Fast vad idé att kunna 😕 . Brudarna föredrar KISS å ACDC ☺️😛 ...framför äggfisar 😱 Redigerat 1 september 2010 av slejnard
Memphis Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Nej, gott folk, jag får bege mig, herrå! 😄 :D 🥰☺️
Dingbats Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Vissa människor har "det", andra har det inte, så är det bara.
slejnard Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Gillar den här FB-statusen 😆 "Kopiera in denna text i din statusrad om du känner någon som hört talas om någon som nån gång gått i skogen och hittat en pinne å kastat pinnen på stigen eller kanske i snön eller in i skogen eller kanske knäckt pinnen och kastat iväg den. Eller en kvist. En kvist går oxå bra"
debatt Postat 1 september 2010 Postat 1 september 2010 Intressant det där med Andy McKee! Tack för den Memphis. Här är hans officiella webbsida: Andy McKee Det som han gör efter 4:04,5 i videon Memphis länkade till har jag svårt för att utföra.
Recommended Posts