debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Själv äter jag glassrån i brist på annat. De var goda faktiskt. Lite rostade sådär.
Memphis Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 (redigerat) Försökte mig på att göra som han här: Gick bra faktiskt. 😱 Redigerat 21 augusti 2010 av Memphis
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 (redigerat) ... och så tittar jag konfunderat på den instruktion om röstträning jag fått av min logoped. Har ju övningar att sköta minst tre gånger om dagen. De är svåra faktiskt. Sedan är råden motsägande. 1) Håll inte tillbaka rösten. Låt rösten höras. Som om du ska nå den som står längst bort i rummet. 2) Tala lugnt, skonsamt och försiktigt. Stå alltid precis intill den du talar med. Undvik att höja din röst. 🤪 Redigerat 21 augusti 2010 av debatt
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Längesen vi sågs är en av inte alltför många bra Kentlåtar.
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Jag sa god natt till k9 en gång för ett par veckor sedan.
k9 (oregistrerad) Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Äckligt surt vin plus en skiva gurka smaka melonigt stött och gott faktiskt... G´natt forumet. (Ps är inne i en vara-vaken-på-natten perjod nu igen)
debatt Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Varje gång jag pratar så kommer det en äcklig sur rabarbersmak i gapet. Undrar vad fan det är! 😛
Dingbats Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 Varje gång jag pratar så kommer det en äcklig sur rabarbersmak i gapet. Undrar vad fan det är! 😛 Det fanns en glassmak som hette "kryddig rabarber" på Konsum förresten.
k9 (oregistrerad) Postat 21 augusti 2010 Postat 21 augusti 2010 ja du sa ju godnatt.. men jag vakande av det Debatt... grrrr...
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Det fanns en glassmak som hette "kryddig rabarber" på Konsum förresten. Men inte Björnen & Lejonet va?
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Fan! Varför betalar man så mycket och så gärna för att bli bakfull egentligen?
Neosus Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Tjenare K9! ...jag sitter och pillar på min...vahettere....på min...................... ...vahettere.............................................................................
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 tjenare Neosus På ett svarar jag joystick (eng) eller glädjepinne (swe) på två svarar jag, kropp?
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.
k9 (oregistrerad) Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne. Har ni pratat i telefon?
Memphis Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄 ska sove, herrå!
debatt Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå.... Nej vad händer? När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att "Du har inte behörighet att redigera detta inlägg." Intressant...
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Har ni pratat i telefon? Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull.
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄 ska sove, herrå! Det är sjukt, men det finns faktiskt en liten men verklig chans att det kan hända. Hon reser mycket överhuvudtaget, och hennes bror ska eventuellt plugga ett tag i Sverige. -> ...
Dingbats Postat 22 augusti 2010 Postat 22 augusti 2010 Nej vad händer? När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att "Du har inte behörighet att redigera detta inlägg." Intressant... Fråga Olsberg så slipper du undra.
Recommended Posts