Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Försökte mig på att göra som han här:

Gick bra faktiskt. 😱

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

... och så tittar jag konfunderat på den instruktion om röstträning jag fått av min logoped.

Har ju övningar att sköta minst tre gånger om dagen. De är svåra faktiskt.

Sedan är råden motsägande.

1) Håll inte tillbaka rösten. Låt rösten höras. Som om du ska nå den som står längst bort i rummet.

2) Tala lugnt, skonsamt och försiktigt. Stå alltid precis intill den du talar med.

Undvik att höja din röst.

🤪

Redigerat av debatt
k9 (oregistrerad)
Postat

Äckligt surt vin plus en skiva gurka smaka melonigt stött och gott faktiskt... G´natt forumet.

(Ps är inne i en vara-vaken-på-natten perjod nu igen)

Postat

Varje gång jag pratar så kommer det en äcklig sur rabarbersmak i gapet.

Undrar vad fan det är!

😛

Det fanns en glassmak som hette "kryddig rabarber" på Konsum förresten.

k9 (oregistrerad)
Postat

ja du sa ju godnatt.. men jag vakande av det Debatt... grrrr...

k9 (oregistrerad)
Postat

Fan!

Varför betalar man så mycket och så gärna för att bli bakfull egentligen?

Postat

Tjenare K9!

...jag sitter och pillar på min...vahettere....på min......................

...vahettere.............................................................................

k9 (oregistrerad)
Postat

tjenare Neosus

På ett svarar jag joystick (eng) eller glädjepinne (swe)

på två svarar jag, kropp?

Postat

Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.

k9 (oregistrerad)
Postat

haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....

Postat

Vet ni vad jag tror, och nu ska jag skriva lite om mitt eget alltid lika intressanta liv som jorden snurrar kring, jag tror att hon tjejen från Argentina. Har nämnt i förbifarten lite ibland. Hon är typ exakt lika gammal som Killis och hade mig helt random på msn för två år sen typ exakt (veteFAN varför) och vi har pratat en hel del regelbundet sen dess, har henne på Facebook osv och börjar lära känna henne bättre och bättre nu speciellt senaste tiden så att till och med pinsamma tystnader slutat kännas pinsamma. Jag tror att om hon kom hit och var här ett tag med mig så skulle jag bli kär i henne.

:rolleyes:

Har ni pratat i telefon?

Postat

haha vågar inte länka eller citera.. ni vet ju hur det brukar gå....

Nej vad händer?

När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att

"Du har inte behörighet att redigera detta inlägg."

Intressant...

Postat

:rolleyes:

Har ni pratat i telefon?

Nej. Gör det något? Jag är fascinerad bara att det finns någon på andra sidan planeten som faktiskt bryr sig så mycket om mig så hon berättar små mysiga historier för mig om vad hon drömt och allt möjligt och lägger ner lång värdefull tid på närapå uppsatser om saker hon varit med om för min skull.

Postat

Men se till att träffa henne då Dinkis! 😄

ska sove, herrå!

Det är sjukt, men det finns faktiskt en liten men verklig chans att det kan hända. Hon reser mycket överhuvudtaget, och hennes bror ska eventuellt plugga ett tag i Sverige. -> ...

Postat

Nej vad händer?

När jag ska redigera mina EGNA inlägg så brukar det stå i 7 fall av 10 att

"Du har inte behörighet att redigera detta inlägg."

Intressant...

Fråga Olsberg så slipper du undra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.