Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nja, jag skulle snarare säga techdubrave med tydliga vocal house och funky trance-influenser med en touch av madonna.

Är du galen? Har du kollat wikipedia? De inleder med att säga att enya klart och tydligt är rejv. Sen säger de iofs att hon är lite techdubrave och det där andra du nämnde också, men det var lite mer luddigt, så det måste vara fel.

Annons
Postat

Är du galen? Har du kollat wikipedia? De inleder med att säga att enya klart och tydligt är rejv. Sen säger de iofs att hon är lite techdubrave och det där andra du nämnde också, men det var lite mer luddigt, så det måste vara fel.

Ja, men alltså om folk kallar det för techdubrave så är det ju det.

Postat

"Varför kan inte enya vara techno? det kanske är techno för mig?" skulle du ju säga.

Vad är egentligen techno? Om någon utsar ensam på en klubb, låter det verkligen då?

Postat

Vad är egentligen techno? Om någon utsar ensam på en klubb, låter det verkligen då?

techno är uts, men uts är inte alltid techno. ibland kan uts vara ett hårt nedslag på svanskotan under en vådlig pulkafärd. Då tappar man luften och ligger och ulkar i flera minuter sen.

Postat (redigerat)

Ser ni vad det står utan att kolla filnamnet? 😛

chemicaljump.jpeg

Chemical Jump? 😕

Sjukt nördigt iaf. 😛

edit, jaha, och så ninja på det på nån som var snabbare. 😏

edit, Ja Grahn alltså. guhu xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Låg ute på studsmattan me äldsta brorsan och hans flickvän och kollade på meteorregn som skulle vara idag (från ons te fre). Såg väl iaf 25 st "sjärnfall" under en timma. ☺️

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Mysigt memph! 😑

Själb käka jag två toasts precis ☺️

Japp! ☺️

Okej, gött! ☺️

Vi åt kebab i pitabröd och fruktsallad me glass te film. ☺️

Såatte. ☺️

/ ☺️

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Lyssnar på Carla Bruni.

Dingis, lyssnar du nått på fransk musik?

Redigerat av Memphis
Postat

Lyssnar på Carla Bruni.

Dingis, lyssnar du nått på fransk musik?

Inte så mycket som jag borde. Benjamin Biolays första skiva är bra. Annars vet jag inte på rak arm.

Postat

Inte så mycket som jag borde. Benjamin Biolays första skiva är bra. Annars vet jag inte på rak arm.

Okej, men kolla annars in henne, hon e go. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.