Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag sitter och gör en massa trumloopar och grejer... Kommer nog att slänga upp lite loops på min hemsida sedan för fri nedladdning.

Vad säger ni om det? 🥰

Postat

Hittar inte i inställningar (därav min fråga), det närmsta jag kommit är när man högerklickat i ett textfält då man kan kryssa ur Kontrollera stavning. Men det verkar bara vara en engångsgrej då.

Postat

Vilken är er favoritgrönsak? Min är lätt champinjoner. Åt precis en halv burk med skivade champinjoner för det är så sjukt gott. Godast är dock stekta färska champinjoner.

Postat

smörstekt kantarell e gott oxå.. 😑

Japp! Min morbror är typ skogsmulle, han älskar att vara ute i skogen och plocka bär och svamp. Det bästa är att han inte gillar kantareller så vi får 5-10 kilo varje år av honom. 😄

Postat

Japp! Min morbror är typ skogsmulle, han älskar att vara ute i skogen och plocka bär och svamp. Det bästa är att han inte gillar kantareller så vi får 5-10 kilo varje år av honom. 😄

Fasiken vilken lyx! 🥰

Postat

Alltså, seriöst... Sedan när är svamp grönsaker? xD

Ja men paprika är en frukt men vem bryr sig, det är ju en grönsak ändå. Champinjoner (och paprikor för den delen) används ju som grönsaker så orka vara petig! 😠

Postat

Ja men paprika är en frukt men vem bryr sig, det är ju en grönsak ändå. Champinjoner (och paprikor för den delen) används ju som grönsaker så orka vara petig! 😠

Haha, det är inte ens nära. svamp är lika mycket grönsak som kycklingbitarna man har i salladen ibland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.