Micke H Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Titta där --> http://www.myspace.com/grahnsmusik 😑 Snygging. 🥰
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Killis, vem betalade dina körlektioner och vafan gick allt på?
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Killis, vem betalade dina körlektioner och vafan gick allt på? Ta körkort brukar landa på runt 10-15 lappar. Pröjsade själv, blev 12. /Killis Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Det brukar landa på runt 10-15 lappar. Pröjsade själv. /Killis Finns ett paket med allt man behöver, med 10 lektioner, för 9600. Hoppas det räcker.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Finns ett paket med allt man behöver, med 10 lektioner, för 9600. Hoppas det räcker. Om du övningskört väldigt mycket innan så skall det nog räcka. Jag hade väl kört sådär mycket och tog 15st.
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Killis, vem betalade dina körlektioner och vafan gick allt på? Fick pengar till körkort när jag konfirmerade mig. Tror det gick på runt 10 000, men det är vääldigt ungefär.
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Finns ett paket med allt man behöver, med 10 lektioner, för 9600. Hoppas det räcker. Då får du köra väldigt mycket själv. Min lärare sa att i snitt tar folk 25 lektioner (vet inte hur sant det är dock). Jag tog väl 12 lektioner tror jag.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Fick pengar till körkort när jag konfirmerade mig. Tror det gick på runt 10 000, men det är vääldigt ungefär. Lyxo. Jag för pröjsa själv. Funderar på att ta av pengarna morfar har sparat åt mig sen jag föddes, det är nog en tjugotusen drygt. De skulle ju egentligen gå till att flytta hemifrån, men vafan, pengar som pengar. Jag har inte kört "väldigt" mycket själv... eller jag klarar landsvägskörning utan problem, men inne i stan är skitjobbigt.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Då får du köra väldigt mycket själv. Min lärare sa att i snitt tar folk 25 lektioner (vet inte hur sant det är dock). Jag tog väl 12 lektioner tror jag. Japp, 25 var snitt här med. Finns en del sopor som tar 30-40 som drar upp snittet men runt 20 e iaf vanligast. Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Då får du köra väldigt mycket själv. Min lärare sa att i snitt tar folk 25 lektioner (vet inte hur sant det är dock). Jag tog väl 12 lektioner tror jag. Ja, jag lär få gå några lektioner, och så köra själv när jag vet vad jag ska öva på, och sen ta resten. Om man kan göra så med schemat. 25 lektioner är ju döden. EDIT: Ekonomiskt alltså. Redigerat 9 augusti 2010 av Dingbats
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Då får du köra väldigt mycket själv. Min lärare sa att i snitt tar folk 25 lektioner (vet inte hur sant det är dock). Jag tog väl 12 lektioner tror jag. Till mig sare att snittet var 10-15 😛
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Till mig sare att snittet var 10-15 😛 Men du har ju inte övningskört väl?
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Ja, jag lär få gå några lektioner, och så köra själv när jag vet vad jag ska öva på, och sen ta resten. Om man kan göra så med schemat. 25 lektioner är ju döden. EDIT: Ekonomiskt alltså. Japp. Jag hoppade över grejer som min lärare såg direkt att jag kunde och sen vissa moment slog vi ihop och tog på en lektion bara och så. Så det går ju.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Skulle ladda ned videos från YouTube, men programmet hittar inte YouTube f.n. Trots att jag har ett annat fönster uppe med just YouTube samtidigt. 😳 Passade då på att ladda ned en ny version av programmet. Får se om det går bättre sedan... Smidigt program annars. Har använt det förut. 🥰
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Ja, jag lär få gå några lektioner, och så köra själv när jag vet vad jag ska öva på, och sen ta resten. Om man kan göra så med schemat. 25 lektioner är ju döden. EDIT: Ekonomiskt alltså. Jag vet en som precis lärt sig fickparkera efter 56 lektioner.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Fick sjuka cravingen för ostkrokar. Vad är ostkrokar för nåt? E d nåt nytt? 😳
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tar det mer än HÖGST femton lektioner så lägger jag ner hela skiten, åker kommunalt resten av livet och ser körskolan som en häftig pryl att ha gjort bara.
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Dessutom har ingen av mina kompisar knappt tagit mer än 10 känns de som
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vad är ostkrokar för nåt? E d nåt nytt? 😳 Norrländska ostbågar (i rött):
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tar det mer än HÖGST femton lektioner så lägger jag ner hela skiten, åker kommunalt resten av livet och ser körskolan som en häftig pryl att ha gjort bara. 😆
Recommended Posts