Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Jag har fan inte körkort å är glad att inte behövt slösa jävla massa pengar på de. Dessutom behöver man aldrig vara fyllechaffis 😛 Jag vet! Men vad gör man inte för att slippa lacka föräldrar...
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 var hos viktor. kollade på grotesco. Viktor den Store? Varför är han aldrig på Forumet längre? 😕
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det är ju rätt dåligt argument att inte skaffa körkort för att slippa vara fyllechaffis.
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 var hos viktor. kollade på grotesco. En så förpillande vacker dag som idag som idag som idag????
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Dessutom kommer man ju vilja ha körkort när man är äldre, lika bra skaffa det nu. Det skadar ju inte direkt. Kan ju underlätta att få jobb med.
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 En så förpillande vacker dag som idag som idag som idag???? Såg portalen, hemliga dokument och avsnittet med tv-kanalen och alla kopior (vilket det nu är).
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) var hos viktor. kollade på grotesco. DÅÅÅ FÅÅRR DUUU SKIFTNYCKEL!! LUFTPUMP! MUPP! 😑 Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Såg portalen, hemliga dokument och avsnittet med tv-kanalen och alla kopior (vilket det nu är). - Vad skulle du säga om jag har filmat det här med dold kamera? - Ehm... varför det?
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det är ju rätt dåligt argument att inte skaffa körkort för att slippa vara fyllechaffis. Rätt dålig anledning är också att bara skaffa de för att föräldrarna har fått för sig de 😛
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Rätt dålig anledning är också att bara skaffa de för att föräldrarna har fått för sig de 😛 Japp! Lika dåliga! 😛
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Rätt dålig anledning är också att bara skaffa de för att föräldrarna har fått för sig de 😛 Men rätt bra anledning är ju det som Killis sa, att man kommer ju vilja ha det nån gång så lika bra att ta det nu, och det är lättare att få jobb.
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Varför kan jag se ViaSat trots att jag inte abonnerar??
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 😮 Jasså det är där min arm här! Har ju letat efter den. 😠
Neosus Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Här uppe i norr så e de skönt med egen bil och allt. E ju så förbaskat långt mellan grannarna 😱
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Varför kan jag se ViaSat trots att jag inte abonnerar?? Därför att Christina som bor mittemot ditt fönster har en crush on you och brukar titta på dig samt råkar jobba på ViaSat så tänkte att det kunde vara ett bra move att fixa det gratis åt dig.
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Kan ni också se ViaSat nu helt gratis? = ViaSat Sport, ViaSat Fotboll, ViaSat Motor och ViaSat Hockey. För 2 veckor sedan gick det igång här. Fattar inte varför... 🥰
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Därför att Christina som bor mittemot ditt fönster har en crush on you och brukar titta på dig samt råkar jobba på ViaSat så tänkte att det kunde vara ett bra move att fixa det gratis åt dig. HUR visste du det? Är det sååå hon heter, det visste jag imnte dock. 😮
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Jag tar nog körkort när jag har dom pengarna "över" alltså när jag får jobb 😛 Min kompis richard fick jobbet men de sa åt honom att han var tvungen att skaffa körkortet inom ett halvår typ. Assoft" då har man fan pengarna direkt att skaffa de 😄
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Assoft" då har man fan pengarna direkt att skaffa de 😄 Man ska ju lyckas också.
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det enda jag vet är att Slejnard skrev att om man bestämmer sig för ViaSat så får man 3 månader gratis först, men ehhh...
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Jag tar nog körkort när jag har dom pengarna "över" alltså när jag får jobb 😛 Min kompis richard fick jobbet men de sa åt honom att han var tvungen att skaffa körkortet inom ett halvår typ. Assoft" då har man fan pengarna direkt att skaffa de 😄 Vet han om att de kräver att han har BIL också?? Vet en som fick samma "deal". När han till slut stod där med det relativa nytagna körkortet en dag och chefen frågade om han kunde hämta en kund helt plötsligt. - Jo, men med vilken bil? frågade han. Han fick sluta.
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 HUR visste du det? Är det sååå hon heter, det visste jag imnte dock. 😮 Jag är Göteborgare. Jag vet allt. ☺️
Recommended Posts