debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Minns första (och enda?) gången jag skulle skaffa plats på ett webbhotell. Det var Loopia. Jag blev nekad. De skrev i mailsvar att jag måste ha registrerat företag om jag skulle ha cd och såna grejer på deras webbhotell och var tvungen att välja Företag som alternativ hos dem då. De körde också med Privat eller Företag. Det slutade med att de ville se ett registreringsbevis.
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Palla körskola. Körkort jävla blaha. Asgött att ha ju! Lätt värt det ffs!
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Palla körskola. Körkort jävla blaha. Skaffa inte då?
Neosus Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Exakt. Om du kör utan körkort så riskerar du inte att tappa det heller.. 😱 *smart* Redigerat 8 augusti 2010 av Neosus
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) Jag har fan inte körkort å är glad att inte behövt slösa jävla massa pengar på de. Dessutom behöver man aldrig vara fyllechaffis 😛 Redigerat 8 augusti 2010 av Pazo
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Exakt. Om du kör utan körkort så riskerar du inte att tappa det heller.. 😱 *smart* ☺️🥰
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Jag har fan inte körkort å är glad att inte behövt slösa jävla massa pengar på de. Dessutom behöver man aldrig vara fyllechaffis 😛 Jag vet! Men vad gör man inte för att slippa lacka föräldrar...
debatt Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 var hos viktor. kollade på grotesco. Viktor den Store? Varför är han aldrig på Forumet längre? 😕
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det är ju rätt dåligt argument att inte skaffa körkort för att slippa vara fyllechaffis.
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 var hos viktor. kollade på grotesco. En så förpillande vacker dag som idag som idag som idag????
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Dessutom kommer man ju vilja ha körkort när man är äldre, lika bra skaffa det nu. Det skadar ju inte direkt. Kan ju underlätta att få jobb med.
Overkill Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 En så förpillande vacker dag som idag som idag som idag???? Såg portalen, hemliga dokument och avsnittet med tv-kanalen och alla kopior (vilket det nu är).
Memphis Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 (redigerat) var hos viktor. kollade på grotesco. DÅÅÅ FÅÅRR DUUU SKIFTNYCKEL!! LUFTPUMP! MUPP! 😑 Redigerat 8 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Såg portalen, hemliga dokument och avsnittet med tv-kanalen och alla kopior (vilket det nu är). - Vad skulle du säga om jag har filmat det här med dold kamera? - Ehm... varför det?
Pazo Postat 8 augusti 2010 Postat 8 augusti 2010 Det är ju rätt dåligt argument att inte skaffa körkort för att slippa vara fyllechaffis. Rätt dålig anledning är också att bara skaffa de för att föräldrarna har fått för sig de 😛
Recommended Posts