Overkill Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Tycker inte heller om Champange. E inte så förtjust i vin heller. Bara öl för min del. 😊 Nä, tycker inte om vin egentligen men det blir lättare och lättare för varje gång jag dricker det. På alla sittningar är det vin så då är man så illa tvungen.
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Nä, tycker inte om vin egentligen men det blir lättare och lättare för varje gång jag dricker det. På alla sittningar är det vin så då är man så illa tvungen. Jobbigt ju. 😊 Vi har valfritt. 😊
Overkill Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 "Lite action, liksom"... 😊 😊 du e fan knäpp. ☺️ Men liksom hade jag suttit här med hjärnhinneinflammation hade jag kanske inte varit glad för lite action, men nu när chansen att jag har det är väldigt liten så kan jag ju sitta och tycka att lite action vore kul. Gräset är grönare på andra sidan!
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Gräset är grönare på andra sidan! Jag har hört rykten om att det inte finns nått gräs alls på den omtalade "andra sidan"! .. Att dom bara luras! 😊 😊
Overkill Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 nu ska jag mysa till harlan coben – deal breaker som läses på fin amerikansk engelska 😊
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Imorn är det Sveriges nationaldag och den dagen då Göteborgs största vattenkrig kommer äga rum på Avenyn.. 😊 Hade tänkt vara med men vet typ ingen som ska dit. Alla polare åker ju hem över sommarn.. kul! 😊
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Champagne är ju bra mycket godare än öl. Jag ska flytta till Östermalm.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Jag tror jag ska bli drogliberal. Nån gång i livet vill jag eventuellt vid möjlighet testa lsd. har hört att det känns som en riktigt skön bajsning
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Länk. https://www.studio.se/index.php?showtopic=77176&hl=
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Bara här för att provocera för att få sagt det han sade i inlägg #19.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 https://www.studio.se/index.php?showtopic=77176&hl= Du har nog rätt.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Jag är så jävla snygg. Synd att jag blir så dålig på bild.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Nu vill jag veta en grej av er. Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter.
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Nu vill jag veta en grej av er. Ser ni er någonsin i spegeln och tänker "ja herregud, där är 'jag' ja. så ser 'jag' ut, vad cp"? Händer mig hela tiden. Samma sak med att jag hör hur min röst låter. yap. Ofta.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Det har ju blivit bestämt att det kommer tryckas upp 200 kr-sedlar. Läser en tråd på Flashback om förslag på motiv. Bäst hittills är Bengt Alsterlind eller profeten Mohammed.
Dingbats Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Tydligen ska hela mynt- och sedelserien göras om från grunden. Spännande. Hoppas de blir snygga och inte eurofula.
Recommended Posts