Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nej, det är samma barn. Men jag vill att den redan som treåring lär sig att krossa kapitalet.

jaha, men då är det enkelt, för i den åldern härmar de pappa. Det är först när de kommer upp mot tonåren som de kan börja revoltera.

Annons
Postat

jaha, men då är det enkelt, för i den åldern härmar de pappa. Det är först när de kommer upp mot tonåren som de kan börja revoltera.

Då kanske det bästa är att i dagisåldern vara superkommunist, för att framåt högstadiet slå över och bli Ivar Kreuger deluxe så de revolterar mot rätt grej.

Postat

Enligt prognosen för Stryktipset så står det 0-0 mellan Djurgården-Häcken, men 0-1 enligt prognosen för Måltipset. Konstigt!

😳

Postat

En allvarligt menad fråga!

I våran tv i vardagsrummet som inte står i mitt rum, så kan man stoppa in ett usb-minne rakt in och spela filmer och sånt. Jag skulle vilja se på film via usb-minne på min gamla tjock-tv i mitt rum också. Finns det nån typ dvd-spelare fast istf dvd-fack har den en usb-port. Och så scart i andra änden och tuta och kör.

Postat

I våran tv i vardagsrummet som inte står i mitt rum, så kan man stoppa in ett usb-minne rakt in och spela filmer och sånt. Jag skulle vilja se på film via usb-minne på min gamla tjock-tv i mitt rum också. Finns det nån typ dvd-spelare fast istf dvd-fack har den en usb-port. Och så scart i andra änden och tuta och kör.

Min dvd-recorder har anslutning för usb och en massa annat...

Pioneer.

Postat

Japp!§

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.