Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 (redigerat) Såg en dokumentär igår om hur människokroppen tar skada av saker vi gör såsom röka, supa osv. Lärde mig två intressanta saker. Vad baksmälla är samt varför man blir uttorkad dagen efter festande. Efter man supit så skall ju levern börja städa upp och ta hand om "giftet" och behöver då mycket vatten för att arbeta, och eftersom den jobbar när man sover och man då inte dricker något så måste den ta vatten från vattenrika delar på kroppen vilket bl.a är hjärnan. Så kroppen suger lite vatten från hjärnan så den krymper faktiskt ihop lite och det är därför man kan uppleva huvudvärk dagen efter. Så för att lindra bör man alltså dricka vatten. ☺️ /Doctor Memphoideus Redigerat 26 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Och man blir inte uttorkad av alkoholen isig utan indirekt pga det lurar kroppen att vi har för mycket vätska i kroppen och stöter därför ifrån sig den vätska vi har i kroppen. Det är därför vi pissar så mycket mer en festkväll, bortsett från att vi dricker mycket mer då också förstås.
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 När man då har fötts med en lever utan de enzymer som krävs för att bryta ned gifter (alkohol, läkemedel etc.), så är det omöjligt.
Memphis Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 När man då har fötts med en lever utan de enzymer som krävs för att bryta ned gifter (alkohol, läkemedel etc.), så är det omöjligt. eh.. ja?
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Ja, dom är självutnämnda satanister. Och då menar jag inte som en upprorsrörelse eller LaVeyansk satanism, utan tvättäkta teistisk dito. 😛 ONA
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Premier League... Man City köpte spelare nu i sommar för 1755 miljoner (vansinnig summa), vilket gav dem 4 spelare till i truppen.... Strax därefter inför FIFA nya regler som säger att klubbarna inte får ha fler än 25 spelare i truppen och dessutom måste 8 av dessa 25 vara engelsmän. Eftersom Man City har 37 spelare nu i truppen måste de paniksälja 12 av dessa till lägre pris naturligtvis än vad de annars skulle ha fått. Tror ni Roberto Mancini och ägarna är vansinniga nu eller? De har bara tre veckor på sig! 😐
Overkill Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 WESCs bloody beetroots-lurar 😄 399 på caliroots, ordinarie pris 1799. fett värt 😄
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 FIFA har infört reglerna så att rika klubbar inte ska kunnat köpa upp alla bra spelare bara för att inga andra klubbar ska komma åt dem. Bra jobbat! Eller vad tycker borgaren Overkill i denna fråga?
debatt Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Ihopfällbara och 64 ohm, 20-20001 hertz, observera ettan...
Linus Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Det ÄR bra i Sydamerika 😛 Är du fortfarande där nere? Soft! ☺️ Vad händer? Här är klockan 20 förresten, jag antar att det är lunchtid där...
Overkill Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 Jag har dock inte fått lurarna än så vi får se om dom är bra... Men 400 är ju inte så mycket.
Linus Postat 26 juli 2010 Postat 26 juli 2010 400 spänn är småpengar för ett par DJ-lurar med lite kräm...
Recommended Posts