slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Vi lyssnade faktiskt på den låten på jobbet idag och då tänkte jag på längsta.. snacka om skadad.. xD Japp! Jag associerarerarearerar åxå allt till längstah 🥰
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Ja de e de.. speciellt när man bor uppe i norrland Tror du det?
Neosus Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Ja, man vill ju gärna besöka sin närmsta granne där uppe då och då.. ..och promenera 6 mil e ju inte så kul kanske.... ... 😆 Exakt 😊
SadamJR Postat 8 juli 2010 Trådstartare Postat 8 juli 2010 Tjaa... vad ska man tycka annat än att det är viktigt att man får komma i tid till viktiga besök. Många gånger tycker jag det är svårast med personalen som sitter mellan patient och läkare, som hindrar. Inte i det här fallet. Tänker ta ett samtal med både den här läkarn och hennes chef. Är för gammal för att ta en massa skit.
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) 😛 😄 edit, Den första e till Slejjis och den andra till Grahn. edit, guhuhu.. xD Redigerat 8 juli 2010 av Memphis
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Inte i det här fallet. Tänker ta ett samtal med både den här läkarn och hennes chef. Är för gammal för att ta en massa skit. Känner på mig att jag inte kan skriva vad för byråkratiskt krångel som drabbat mig senaste tiden... du skulle svimma.
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Min polare som jag gör musik med bor 20 mil bort 🤪 😆 Norrland FTW!! 😄
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Närrå, ska inte säga nått, den närmsta jag gör musik me bor 11 mil ifrån.. 😑
SadamJR Postat 8 juli 2010 Trådstartare Postat 8 juli 2010 Kommer de SÄKERT imorgon? Om det är mej du menar så har de redan kommit idag. Har fått hjälp av svågern att skicka efter eftersom jag inte har nåra betalkort. Han kör hem grejerna till mej imorrn.
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) Lite roligt en grej. När man öppnar och spelar min senaste låt i Mediaplayer så står det att Joe Pass är Kompositör... från skivan Blues for two.. 😳 Jahopp, då får man inte cred för sina låtar längre.. 😆 Redigerat 8 juli 2010 av Memphis
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Om det är mej du menar så har de redan kommit idag. Har fått hjälp av svågern att skicka efter eftersom jag inte har nåra betalkort. Han kör hem grejerna till mej imorrn. Trevligt. Ja, det var skrivet till dig, men det kom meddelande emellan. Ninjad som det kallas. Apropå detta med betal, kort, kredit, konto... Jag stod i affären med mitt bankkort och när det skulle dras pengar så råkade jag trycka på "kredit" istället för "konto", som i bankkonto. Märkbart påverkad av fotbolls-VMs kommentatorer! Jag tyckte att jag själv skulle få lite "kredit", i betydelsen beröm. 😑
SadamJR Postat 8 juli 2010 Trådstartare Postat 8 juli 2010 Känner på mig att jag inte kan skriva vad för byråkratiskt krångel som drabbat mig senaste tiden... du skulle svimma. Skriv gärna. Själv blir jag allt mindre benägen att ta skit från myndighetspersoner, läkare eller andra.
slejnard Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Har det bra förspänt eftersom att alla grannar vill göra musik med mig! ☺️ Åja skämt å sidor men den närmaste bor i trappen ovan...och den braiga 200 m och den coola ca 2 km härifrån. Bäst är astt alla polare nästan pular med musik. ☺️
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Jahopp, då får man inte cred för sina låtar längre.. 😆 En kompis fick en massa pengar från Stim för en film han inte gjort musiken till. Apropå "cred", det är inte så att du ser fotbolls-VM?
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Har det bra förspänt eftersom att alla grannar vill göra musik med mig! ☺️ Åja skämt å sidor men den närmaste bor i trappen ovan...och den braiga 200 m och den coola ca 2 km härifrån. Bäst är astt alla polare nästan pular med musik. ☺️ Så vill jag oxå ha det! 🙁
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 (redigerat) Apropå "cred", det är inte så att du ser fotbolls-VM? Varför i hela friden skulle jag få för mig nått sånt? 😛 Och varför undrar du, har jag missat nått? Redigerat 8 juli 2010 av Memphis
Memphis Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Någon som har lust att lyssna på min och Lollos senaste låt? 😕
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Varför i hela friden skulle jag få för mig nått sånt? 😛 Och varför undrar du, har jag missat nått? Nja, de pratar hela tiden om någon "cred" som de ger vissa lag. Jag har skapat en tråd om det som heter "Har Slovenien betalningsanmärkningar?". Den gick väl sådär, för nästan ingen fattade vad jag menade, förutom Paz.
debatt Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Någon som har lust att lyssna på min och Lollos senaste låt? 😕 Räcker upp handen!
Recommended Posts