Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Vet inte om jag placerade detta på rätt plats, men vi skall införskaffa någon av dessa märken för att köra stämmor. Det finns Vocalist 2,3,4 å pro samt TC HarmonyG/XT och VoiceLive 2.

Jag har lyssnat på Youtube å andra demos, men har fortfarande svårt att bestämma mig. Självklart så är ju priset en faktor oxå :rolleyes:

Någon som kan ge lite feedback!??

Annons
Postat

jag skulle inte satsa på TC iaf, jag köpte ett 24D för ett år sedan, det är inne på reparation nu för andra gången

denna gång har det gått 10veckor, och klockan fortsätter ticka

kortet låter onekligen bra, men allting som är inspelat på andra kort låter bättre på tc-kortet

jag tror att en lite bumb uppåt på diskanten är TC´s trick..annars är det måndags exemplar

med dropouts,dåliga drivrutiner & framför allt b-elektrnik

satsa på kvalitet istället, RME är nog vad jag lägger pengarna på nästa gång

10 veckor utan ett halvfungerande ljudkort är kännbart i projekt studion enligt mig! :rolleyes:

ursäkta gnället..men relevant information jag skulle velat haft innan jag köpte iaf!

lycka till

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.