Jump to content
Annons

Kan inte installera Pluggar!


Dominoes

Recommended Posts

Hej, jag har problem att installera plug-ins i Logic på min iMac.

Jag har tankat ett flertal gratispluggar och lägger "component" i Bibliotek -> Audio -> Plug-ins -> Components, men de dyker inte upp i Logic.

Jag använder Logic 9 Pro.

Är det någon som vet vad som kan vara fel? Jag har försökt i Biblioteket på Macintosh HD och i hem-mappen, men ingenting fungerar.

HJÄLP!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej, jag har problem att installera plug-ins i Logic på min iMac.

Jag har tankat ett flertal gratispluggar och lägger "component" i Bibliotek -> Audio -> Plug-ins -> Components, men de dyker inte upp i Logic.

Jag använder Logic 9 Pro.

Är det någon som vet vad som kan vara fel? Jag har försökt i Biblioteket på Macintosh HD och i hem-mappen, men ingenting fungerar.

HJÄLP!

Om du går in i Logic Pro-menyn -> Preferences -> Audio Units Manager, finns pluggarna med i listan där? Om de gör det, prova att köra Reset & Rescan på dem.

Om du kör Logic 9.1 i 64-bitarsläge kan det vara så att du måste starta Logic i 32-bitarsläge och köra Reset & Rescan där, för att de sen ska dyka upp i 64-bitarsläget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du går in i Logic Pro-menyn -> Preferences -> Audio Units Manager, finns pluggarna med i listan där? Om de gör det, prova att köra Reset & Rescan på dem.

Om du kör Logic 9.1 i 64-bitarsläge kan det vara så att du måste starta Logic i 32-bitarsläge och köra Reset & Rescan där, för att de sen ska dyka upp i 64-bitarsläget.

(ja det är AU pluggar jag tankat)

Nej, de finns inte med i listan.

Det är ett mysterium, jag installerade Logic 9 igår, men det har inte fungerat när jag använt Logic 8 heller. :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...