Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
öh. Men vaddå, är " 🙂 " mindre glad än " 😑 " ??

😎

jaaa... fast lite olika gladheter... alla vet ju liksom att -> 🙂 bara är gay... så den räknas inte som glad

Postat
öh. Men vaddå, är " 🙂 " mindre glad än " 😑 " ??

😎

Det är ju gränsfall men ja jag kan nog tycka det. 🙂 känns ju som ett vanligt standardface medan 🙂 är lite mer.

Postat

Det här inlägget är tillägnat till Dingis.

xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD

Postat
Det är ju gränsfall men ja jag kan nog tycka det. 🙂 känns ju som ett vanligt standardface medan 😎 är lite mer.

men vaddå, smilysen " 😑 " ler ju inte? Den e ju nerstämd?

Postat
VA VILL DU!?!?!?!

Den smileyn myser ju sönder! Så jävla sjukt nöjd ffs!

w00t? Den ser ju uttråkad ut! Du blandar ihop med " 😑 "

För 😎 är ju typ såhär:

Bored,%20Sleeping.jpg

Postat
men vaddå, smilysen " 😎 " ler ju inte? Den e ju nerstämd?

Nej! 😑 är ju typ när man dragit i sig en fet pizza, slår på teven och så ska precis nån asskön film börja! En riktig livsnjutare är 🙂.

Postat

Var nere på lilla golvet på ÖG igår en stund och det tråkiga är ju fan att alla som var där älskade musiken, trots att DJ:n inte beatmatchade utan hoppade liksom från 130 till 140 BPM bara sådär mellan låtar, körde inga övergångar whatsoever och sög verkligen ur det perspektivet. Men alla bara wooo för att dom kunde sjunga med till we're not living in america, typ.

Jag har inget emot att spela mainstreamstuff om det är hyfsat bra, men man vill ju göra det snyggt med övergångar och så. Annars kan man ju bara köra spotify.

Postat
Nej! 😎 är ju typ när man dragit i sig en fet pizza, slår på teven och så ska precis nån asskön film börja! En riktig livsnjutare är 😑.

Nej.

Då är det ju 🙂 som gäller. Eller ännu bättre vore ju namnlsqj.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.